Trabzonspor'a Ret!

Tahkim kararını verdi...

Trabzonspor'a Ret!

Tahkim kararını verdi...

22 Kasım 2012 Perşembe 17:57
Trabzonspor'a Ret!
 Trabzonspor'un, 2010-2011 sezonunda oynanan ve şike yapıldığı iddia edilen bazı maçların tescilinin iptali için yaptığı başvuru reddedildi...Tahkim Kurulu, bugün aldığı kararla Trabzonspor'un yaptığı başvuruyu reddettiğini açıkladı... İşte Tahkim Kurulu'nun bugün aldığı karar: 

Trabzonspor AŞ'nin TFF Yönetim Kurulu'nun 01.11.2012 tarih ve 17 sayılı toplantısında aldığı karara karşı başvurusuna ilişkin Kurulumuzun E.2012/236 numaraya kayıtlı dosyasında duruşma açıldı. Duruşmaya Trabzonspor AŞ vekilleri ile Federasyon vekili katıldı. Tarafların sözlü açıklamaları ve beyanları dinlendi, tutanak altına alındı. Yapılan müzakere neticesinde; başvuru konusu TFF Yönetim Kurulu kararının usul ve esasa uygun olması nedeniyle Trabzonspor AŞ tarafından yapılan başvurunun reddine oybirliği ile (2012/254 K.);

Karar verilmiştir.
Son Güncelleme: 22.11.2012 18:00
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
murat erbay 2012-11-22 18:09:23

oybirliği ile kahpelik

Avatar
umut can bektas 2012-11-22 18:10:57

cas da goruscez yargıdada .. adaletın olmadıgı bır ulkede yasıyoruz yazıklar olsun !!!

Avatar
dursun uzun 2012-11-22 18:54:40

tff yonetim kurulu uyeleri sizlerin hanimlarini ve kiz larinizi aziz yildirim cagirdi basta tupcunun kiolmak uzere odullendircek sizin kadinlarinizi

Avatar
veysel şen 2012-11-22 19:00:21

başka bir şey beklenmezdi zaten tüpcü futbolu yönetiyorsa bu kararın çıkması muhtemeldi iyi bir adam olsaydı bjk yı batrmazdı ama üzülmüyorum onada bi batıran çıkacak bu ülkede

Avatar
cengiz kurt 2012-11-22 19:13:36

nedense ben hiç şaşırmadım tuhafıma giden ve şaşırmama sebeb olan çıkan karara taraftarımızın kızması öfkelenip kendini üzmesi...yahu ne olacaktı allah aşkına.bizimi haklı çıkaracaktı bu ar,izzet,namus ve karekter yoksunu tff..hadi̇ canim...

Avatar
ALİ YILMAZ 2012-11-22 19:23:06

bu ülkede ahlak, edep, haya kalmamişki adalet olsun .hirsizlar arsizlar şike yapanlar alkişlanmakta vay halimize vay

Avatar
gomanchelu 2012-11-22 20:08:29

sizin gibi sahtekarlarin takimimizin sampiyonlugunu onaylamasina ihtiyacimiz yok, biz taraftar olarak sampiyonlugumuzu onayladik. kupa dene o teneke parcasini da muzesinde bulunduran baskan bi tarafina monte etsin. sampiyon trabzonspor.

Avatar
mustafa güner 2012-11-22 22:48:57

arkadaşlar inanınki bu saatten sonro biz bu federasyona allahın 1 olduğunu kabül ettiremeyiz,,,

banner573

banner575