Trabzonspor'a Zorlu Rakip

Trabzonspor, milli maç arasını zorlu rakiple hazırlık maçı yaparak geçirecek

Trabzonspor'a Zorlu Rakip

Trabzonspor, milli maç arasını zorlu rakiple hazırlık maçı yaparak geçirecek

09 Ekim 2012 Salı 16:18
Trabzonspor'a Zorlu Rakip
Trabzonspor, Cumartesi (12 Ekim) günü Ukrayna'nın Shaktar Donetsk takımıyla Giresun'da  hazırlık maçı yapacak.

Romanya ve Macaristan maçları nedeniyle lige ara verilirken Trabzonspor arayı en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyor.

Patron Şenol Güneş bu nedenle lige verilen arada oynanacak olan hazırlık maçıyla maç eksiği bulunan futbolcuların eksiklerini gidermeyi planlıyor.

Bordo mavililer lige verilen arada ilk hazırlık maçını bir dönemde Türkiye'de çalışan Lucescu'nun çalıştırdığı Ukrayna'nın Shaktar Donetsk takımıyla oynayacak.

Giresun Atatürk Stadyumu'nda oynanacak olan maç saat 18:00'da başlayacak.

Karşılaşmadan elde edilecek tüm geliri ise ekonomik olarak zor günler geçiren Giresunspor'a bağışlanacak.

Son Güncelleme: 09.10.2012 16:19
Anahtar Kelimeler:
Trabzonspora Zorlu Rakip
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
HÜSEYİN EMRE 2012-10-09 17:09:29

helal olsunnnnnnnnnnn

Avatar
ahmet atalar 2012-10-09 17:53:12

ben bir trabzonsporlu olarak trabzonsporun yaptigi davranışın cok dogru oldugub icin trabzonsporu teprik ediyorum.

Avatar
ahmet atalar 2012-10-09 17:53:13

ben bir trabzonsporlu olarak trabzonsporun yaptigi davranışın cok dogru oldugub icin trabzonsporu teprik ediyorum.

Avatar
ahmet atalar 2012-10-09 17:53:13

ben bir trabzonsporlu olarak trabzonsporun yaptigi davranışın cok dogru oldugub icin trabzonsporu teprik ediyorum.

Avatar
ahmet atalar 2012-10-09 17:53:13

ben bir trabzonsporlu olarak trabzonsporun yaptigi davranışın cok dogru oldugub icin trabzonsporu teprik ediyorum.

Avatar
kudrettin kılınç 2012-10-10 09:14:33

abilik yapmak için geç kalmadı mı sizce? zamanında diğer karadeniz ekipleri küme düşerken nerdeydi?

Avatar
cemal yamak 2012-10-10 11:54:11

işte büyük takım olmanın gerekliliği.giresunlu kardeşlerim de bunu fazlasıyla hak ediyor.biliyoruz ki giresun öteden beri trabzospora sempati duyar.yönetimi kutlarım.iyi seyirler giresunlu futbolseverler..

Avatar