" Trabzonspor'da Son 5 Maçım "

Son hafta kadroya yine giremeyince ayrılma kararı aldı.

" Trabzonspor'da Son 5 Maçım "

Son hafta kadroya yine giremeyince ayrılma kararı aldı.

24 Kasım 2012 Cumartesi 12:32
Orduspor maçı öncesinde Trabzonspor’da kalmak istediğini ve Şenol hocanın gözüne girmek için vargücüyle çalıştığını açıklamıştı. Ancak son olarak Ordu maçı kadrosuna almadığı Volkan’a Güneş’in “Sana artık düşünmüyorum. İstersen ayrılabilirsin” sözleri ipleri tamamen kopardı.

SON 5 MAÇIM

Güneş’in bu sözleri ile Trabzon’da kalmak çok isteyen Volkan adeta yıkılırken, kendisi ile ilgilenen Beşiktaş ile görüştüğü ve büyük ölçüde anlaştığı belirtildi. Volkan Şen’in yakın çevresine “Yapacak bir şey yok. Trabzon’da son 5 maçım kaldı” diyerek ayrılık kararını açıkladığı belirtildi.

Son Güncelleme: 24.11.2012 12:35
Anahtar Kelimeler:
Trabzonsporda Son 5 Maçım
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
alihan abanoz 2012-11-24 12:39:48

allah belanı versin şenol senn gibi hocanın ben .sende kafa olsa zaten 2010 kadrosunu nozmazdın.takımın azına sıctın be

Avatar
redhaause 2012-11-24 12:40:36

gitsinn beşiktaşştan alalım başka topçu

Avatar
Nezih Hawk 2012-11-24 13:45:55

hocam çok yanlış yaptınız. şen gayet güzel oyuncuydu.

Avatar
koray akbaş 2012-11-24 12:46:55

helal olsun şenol hoca. volkanı da yedin ya bravo!!!

Avatar
mehmet öztürk 2012-11-24 13:13:35

ulan şenol sen böyle topçuyu öpte başına koy be bu adamı vericende yerinde halil mi oynicak . bide yılların tecrübesi şenol güneş bu adamı bu takımdan yollarsan sanada bb

Avatar
Hüseyin KARATAŞ 2012-11-24 13:39:59

volkan geldiği zaman çok heyecanlanmıştım, ama şenol güneş kendisine çok şans verdi, bir veya iki maçta kesik kesik iyi oynadı. o maçlarda da hem arkadaşlarına hem de hocaya el kol hareketleri yaparak problemli biri olduğunu gösterdi. bu arada 2010 kadrosunu niye bozdun diyen arkadaşa sormak lamız? her hafta trabzonspor maçına 100 tl üstü ödeyerek gidiyor mu diye. 19000 kilişik stadı doldurma sonra kadroyu elinde tut. gs verdi parayı 50 bin kişi stada gidiyor, fb veriyor parayı 50 bin kişilik stadı dolduruyor.

Avatar
yuksel aydin 2012-11-24 14:18:54

mehmet ozturk saygisizi sen kimsinde senol kibi bir adam kibi adama ulan diye hitap ediyon yabdigin saygisizlik ve terbiyesizlik seviyesizlik hemen özür dile sen kimsin be adam sen kim oluyonda senol gunese boyle hitap edebiliyon.....

Avatar
Kral 2012-11-24 14:26:16

volkan konusunda şenol hoca haklı beyler,aksi yorum yapanlar ya futboldan anlamıyor yada volkanın akrabası,bencil ve takıma faydası olmayan,hakeme karşı asabi,görev verildiğinde katkısı son derece az rakip takıma katkısı daha fazla olan birisi.yeterincede oynatıldı adam keskin sirke.

banner573

banner575