Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'da Yolcular Belli Oluyor

Tolunay Kafkas, onları kadroda düşünmüyor...

Trabzonspor'da Yolcular Belli Oluyor

Tolunay Kafkas, onları kadroda düşünmüyor...

02 Mart 2013 Cumartesi 10:03
Trabzonspor'da Yolcular Belli Oluyor
 Teknik direktör Tolunay Kafkas'ın bir anda kadrodan kestiği Marc Janko ve Emerson'a yol gözüktü... Başkan Sadri Şener'in de ifade ettiği gibi Trabzonspor'a beklenen katkıyı sağlayamayan bu iki isme Avrupa'dan talipler olduğu öğrenildi. Gelecek sezon için transfer listesine yurt dışında top koşturan genç gurbetçileri ekleyen Kafkas'ın Janko ve Emerson'u takasla göndermek istediği ifade ediliyor.
Son Güncelleme: 02.03.2013 10:06
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
iso 2001 2013-03-02 13:19:19

bence bu futbolcuların dışında bamba da gönderilmeli

Avatar
HASAN HÜSEYIN ÖZGÜR 2013-03-02 13:37:40

satmak onemli deyil adamlari oynatacan kendini gosterecekler

Avatar
Emrah Gökdemir 2013-03-02 14:20:17

janko`ya nakadar şans tanıdılarki şenol hoca 5dk sonra 10dk. oyuncu degiştiriyor jankonun akli beni çikariyor diye kenara kadar geliyor çünkü akli hep beni degistirecekler de kafa rahat degil adama dogru dürüst bir şans taniyin. kafkas hocada 1 defa oynati aslinda hernrikeye verilen sans jankoya verilse bence jankonun faydali bir oyuncu oldugunu görürüz.

Avatar
eypmete 2013-03-02 15:46:10

cech kimdir ne işe yarar bi tane olumlu hareketi yok hep topu rakibe atar onun ismi nerdeeee...

Avatar