Trabzon 13°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Trabzonspor'dan Beşiktaş'a Bir Yıldız Adayı Kaydı

Beşiktaş sessiz sedasız şekilde Trabzonspor'un futbolcusunu transfer etti.

Trabzonspor'dan Beşiktaş'a Bir Yıldız Adayı Kaydı

Beşiktaş sessiz sedasız şekilde Trabzonspor'un futbolcusunu transfer etti.

08 Ocak 2013 Salı 12:20
Trabzonspor'dan Beşiktaş'a Bir Yıldız Adayı Kaydı
Trabzonspor yönetimi son iki sezondur futbolcularını diğer kulüplere kaptırması sebebiyle taraftarından büyük eleştiriler alıyordu. Şimdi de buna bir yenisi eklendi. Trabzonspor alt yapısında yer alan 1995 doğumlu Batuhan Bilgiç, Beşiktaş ile sözleşme imzaladı. 1995 doğumlu olan Batuhan Bilgiç artık Beşiktaş forması giyecek.
 
Trabzonspor'un alt kategorideki takımlarıyla 70 karşılaşmaya çıkan Batuhan Bilgiç bu maçlarda 64 gol atarak dikkat çekmişti. Trabzonspor bu transferden sadece bir miktar yetiştirme bedeli alacak.
 
Trabzonspor'un geleceği olarak görülen genç bir futbolcunun takımdan kolay bir şekilde gitmesi taraftarların da tepkisine neden oldu. Trabzonspor alt yapısındaki diğer yetenekli oyunculara başka takımların olan ilgisi taraftarları endişeye düşürüyor. Trabzonspor taraftarları yönetimlerinden bu konuda gerekli önlemleri en yakın zamanda almalarını bekliyorlar.

Son Güncelleme: 08.01.2013 18:16
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
seven 2013-01-08 17:26:40

dokuntuleri toplycagna elndekine sahip cik sen sans vermezsen elin oglu kapar sende bakrsin ancak sana batuhani vermdler eskisehire verdlrr zmninda sende ver gitsin ne zamn adam gibi birileri gelcek

Avatar
ft9 2013-01-08 12:42:56

şenol sadri ve en büyük baskan sadri diyen taraftarı
mız sağolsun hç kimse kusura bakmasın ama ayakta uyuyorsunuz son 4 senede takımda olanlara bir bakın lütfen

Avatar
talatkarakaya 2013-01-08 12:53:35

bu yönetim ensonunda kendilerinden birşeylerinde satıldıgında farkedecekler galiba ..........gidenleri ayakta uyuyorlar 5 yıldızlı otellere boşyere para veriyolar yazık yazık

Avatar
hasan güldal 2013-01-08 13:46:59

aferin size sizin gibi yönetim olmaz olsun transfer yapmak için günlerdir savsaklıyosunuz elinizdeki adamıda bj verin helal olsun büyük taraftarın küçük başkan ve yöneticileri

Avatar
Kubilay Kemer 2013-01-08 13:35:41

basta istanbul takımları olmak üzere tüm türkiye liginin altyapısı olduk, elalem yetenekli oyuncuya daha 15 yaşındayken öyle bir sözleşme yapıyor ki, onu almak için dünyaları vermen gerekiyor, ama bizim süper zeka şenol güneş onu bir türlü elindeki süper kaliteli a takımından dolayı görememiş, dolayısıyla yönetime onunla sözleşme yapmayı tavsiye edememiş...! şenol güneş, senin altyapıya bakan bir adamın yok mu? eskiden seni savunurdum, ama git gide salaklaşıyorsun! eee yönetim aptal , sen hödük nolacak bu trabzonsporumuz????

Avatar
emrah 2013-01-08 16:20:01

ya bu ne ya siz kimsiniz kardeşim musallat oldunuz başımıza gidin defolun gidin ts ye başkan mı yok

Avatar
MİKO 69 2013-01-08 13:58:34

sen elindeki piril piril genci bedavaya peşkeş çek git altaya 525 bin eoru ver yildiz adayi al tabiki yildiz adayi ise adam 20 yaşina gelmiş 30 yaşinda emekli olur hayranim sizin yöneticiliğinize bir şike tutturdun gidiyon sayin başkan onu herkes biliyor trabzon şampiyon hakkini yediler elinden aldilar neyin ispatina çalişiyorsunuz sayin yöneticiler bu takim kümeye gider sizde kina .......... trabzonlu değilim bayburtluyum içim yaniyor allahtan bulun bu insalara bu taraftara yazik

Avatar
ALİ KIRKBİR 2013-01-08 14:05:44

başka başka kulüplerde başka oyuncuların peşine düşene kadar kendi elimizdeki oyuncuların kıymetini bilsek ya.biz başka oyuncuların peşinde koşarken,kendi burnumuzun önündeki cevherlerin değerini bilemezken,elin oğlu bizim değerlerimizi tek tek topluyor.

banner573

banner575