Trabzonspor'dan Resmen Ayrıldı

Sadri Şener'in bekle demesine rağmen, ayrılık yaşandı.

Trabzonspor'dan Resmen Ayrıldı

Sadri Şener'in bekle demesine rağmen, ayrılık yaşandı.

19 Aralık 2012 Çarşamba 18:16
Trabzonspor'dan Resmen Ayrıldı
Trabzonspor'da, transfer komitesinin başında bulunan isim olarak aylarca maaş alan fakat transfer sezonu başladığında bir başka kulüp ile anlaşan Giray Bulak'ın ayrılışını resmi site işte böyle duyurdu;

"Kulübümüzde Genel Menajerlik görevinde bulunan Giray Bulak, yönetim kurulumuza başvurarak ayrılmak istediğini bildirmiş, kararına gerekçe olarak da bir Spor Toto Süper Lig kulübünde teknik direktörlük için anlaşma aşamasına gelmesini göstermiştir.

Bu vesileyle kendisine bugüne kadar kulübümüze vermiş olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz."

Son Güncelleme: 19.12.2012 18:19
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
aslan61 2012-12-19 18:55:02

güle güle birdaha da gelmesen iyi edersin

Avatar
aslan61 2012-12-19 18:58:34

bu adam ts külübü kulanarak mersin idmanyurdu icin hazirlik yapmis ya bizim ne cekemecegimiz var bu vatan hainlerinden !

Avatar
gökhan cihan 2012-12-19 18:25:35

bu adam nıye geldı ne yaptı neden gıttı trabzonsporun ustunde kımse olamaz görevını yapmadan gıttı yazıklar olsun transfer calışmaları yerıne kendıne klup bulmaya çıkmış bu adam trabzonsporun kapısında daha gırmesın bence

Avatar
tsunami 2012-12-19 18:26:39

adam bı tane futbolcu onermeden aldı parasını yattı.gıderse gıder sankı bı ışe yaradı

Avatar
burak yersız 2012-12-19 18:26:40

bu serefsızlere tesekkurmu edıyruz kulup olarak yaa??

Avatar
ruhı 2012-12-19 18:27:19

zaden bu ınsanları buraya gedıren yonedımde suc, atamların dını ımanı para senol hoca tahıl hebsı bırakın gıdın allah askına yeter
,

Avatar