Flaş Haber
Kapat

Trabzonsporlu Futbolcunun Derdi Para Değil

Yönetimin son dakika uzattığı sözleşmenin, sonradan iptal olma nedeni ortaya çıktı.

Trabzonsporlu Futbolcunun Derdi Para Değil

Yönetimin son dakika uzattığı sözleşmenin, sonradan iptal olma nedeni ortaya çıktı.

28 Mayıs 2013 Salı 07:53
Trabzonsporlu Futbolcunun Derdi Para Değil
Trabzonspor ile 2 yıllık sözleşme yenilemesine rağmen bu kararından vazgeçen ve "Yeni yönetimin önünü açmak istiyorum" diyerek kontratın iptalini isteyen Serkan Balcı'nın para değil, kentte huzursuz olduğu için kulüpten ayrılmak istediği dile getirildi.

Son Güncelleme: 28.05.2013 07:54
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
güle güle 2013-05-28 10:36:40

son 2 senen extraydı zaten. şike olaylarına karıştığını kendisi herkesten iyi biliyor, ligin ilk yarısı 10 asist, ikinc yarı ???? beşiktaş maçında gördüğün kırmızı kart hala hafızamda....

Avatar
güle güle 2013-05-28 10:38:33

sen bu takımda oynadıkça, egemene selçuğa burak' a kızamıyorum...

Avatar
m m 2013-05-28 12:55:42

bencede gitmen gerek serkan hele o ayakkabılardan sonra bence ülkeyi terketmen gerekir

Avatar
salih türedi 2013-05-28 14:01:16

ya aman gitsin de ölüm peşinde geziyo halen orta yapmayı öğreneme di..

Avatar
yunus emre 2013-05-28 15:26:48

yedi yedi.. sisti oldi tulum gibi.. hobe die ehre

Avatar
yilmaz altuntas 2013-05-28 16:02:16

bence serkan balci amatör takimlarda ancak oynar, dua etsinki su an a kadar trabzonspor gibi büyük kulüpte oynadi. onun oynadigi futbolu siradan bir insanda oynar cünkü futbolla hic alakasi bile yok aldigi toplari ya yanindakine verir yada kaleciye bundan baska birsey bildigi yok ,insan biraz olsun meslegine saygi duyarak biraz olsun üstüne koyarak kendini gelistirir artik cok gec.

Avatar
bayram barak 2013-05-28 16:03:16

buda kendini bulunmaz bir sey saniyor bu zamana kadar ne verdin takima birakin gitsin yerine yeteneksiz bir genc oynasin ondan daha iyi oynar

Avatar