"Trabzonspor'un Hakkı Kimseye Peşkeş Çekilemez"

Jan Marie'nin açıklamalarının ardından gruplar teker teker Sadri Şener'e tepkilerini gösteriyor.

"Trabzonspor'un Hakkı Kimseye Peşkeş Çekilemez"

Jan Marie'nin açıklamalarının ardından gruplar teker teker Sadri Şener'e tepkilerini gösteriyor.

27 Ekim 2012 Cumartesi 11:06

Dakka 61 grup başkanı Eşref Keskin “ Biz Bordo-Mavi renklere gönül veren Trabzonspor taraftarıyız. Trabzonspor’a karşılıksız sevgimizi gösteriyor, desteğimizi veriyoruz. Sadri Şener hata üzerine hata yapıyor. Kendisini eleştiren gruplara sponsor olarak susturuyor. Kimseye Trabzonspor’un hakkını peşkeş çektiremez. Biz her zaman armanın peşinde olduk ve bundan sonra da öyle olacak. Sadri Şener’in son yanlışından sonra kendisinden desteğimizi çekiyoruz.” Şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 27.10.2012 11:17
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hüseyin Avni ELEZOĞLU 2012-10-27 11:56:03

ne oldu arkadaşlar??sesiniz kesildi???mehmet ali yılmaz ı karşınıza alyordunuz noldu muma döndünüz yaaa agalar büyüklük böyle bişeydir işte.herkes akıllı olacak akıllı...

Avatar
dursun uzunal 2012-10-27 12:20:54

biz trabzonlu ve trabzonspor taraftarlari olarak elimizden kasten siyasiler tarafindan alinan ve basta basbakan olmak uzere alindi fb verildi bunun karsiliginda akyazi diye bir yalan attilar ortaya hemen goseris olarak baslandi gibi gozuktuler bunu da bizim yoneticiler yedi ve taraftarlar oysa bu basbakanin bir oyunuydu nezaman traabzonspor hakkini aramaya basladi akyazida bitti bursa sidati bitiyor ornek bu bize avni aker yeter biz orda sampiyonluklar yasadik secimlere bunun hesabini soralim oy hic bir partiye vermiyelim uyumiyalim buyuk trabzonspor taraftari bakin sikecilerin sesi cikiyor bizlerin sesi niye cikmiyor trabzon milletvekillerinidesteklemiyelim bos oy atalim ki trabzonun sesiciksin

Avatar
yınus akgül 2012-10-27 12:36:35

siz hastamısınız adam aylardır tek başına şikecilerler karsı mücadele verirken herkes kenara çekildi korkmayın aday olmayı düşünmüyor ama sadri düşmanlığı yaparken trabzona zarar veriyorsunuz,bir tanenizi arkasında görsem üzülmezdim,şimdi niye iştahınız açıldı.......

Avatar
Volkan albayrak 2012-10-27 12:38:26

desteklerini ve kendilerini trabzonsporun üstünden çeksinler.belliki istanbu
dan paralar gelmiş.hepsi papağan kesilmis,neden hiçbiri kupadan bahsetmiyor.trabzonspor u içerden yıkıyorlar.sadri şener kupayı istediği için istanbul ,başkan ın ayağını kaydırıyor.adam olan kupa ister,sadri. başkanın kellesini değil

Avatar
serkan inan 2012-10-27 14:51:24

sizin amacınız ne bırden basladınız baskana saldırmaya sız kımden neler aldınız trabzonsporun gelmıs gecmıs en basarılı baskanıdır sadrı sener arastırırsanız gorursunuz

Avatar
murat sayga 2012-10-27 17:47:00

çıkar kavgası başlamış şener bey bu arkadaşlara da bişeyler verseniz de bu tip haberler bizim canımızı sıkıyor.

Avatar
murat6161 2012-10-27 18:19:00

kahpe bizans oyunları devrede yine,kaleyi içten yıkmak için uğraşıyorlar sonra karşımıza geçip gülecekler bize,şikeciler kadar birlik olamadık,herkes bi tarafa çekiyor

Avatar