Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'un Kadrosunda Süpriz İsim

Trabzonspor, Sivasspor karşılaşmasına yeni bir kadro ile çıkıyor

Trabzonspor'un Kadrosunda Süpriz İsim

Trabzonspor, Sivasspor karşılaşmasına yeni bir kadro ile çıkıyor

14 Eylül 2012 Cuma 19:41
Trabzonspor'un Kadrosunda Süpriz İsim
Trabzonspor'un Sivasspor karşısına yeni bir kadro ile çıkması bekleniyor, sakatlıktan yeni çıkan Soner ile, hafif sakatlığı bulunan Colman'ın ilk 11'de yer alması zor gözükürken. Son günleri hastanede geçiren Serkan'ın oynamasınında zor olduğu öğrenildi.Son günlerde büyük çıkış yapan Barış'ın kadroya girmesi bekleniyor.Yeni transferler Emerson ve Janko'nun ilk kez sahada olması beklenen maçın 11'i Tolga-Celustka-Giray-Bamba-Emerson-Zokora-Barış Özbek-Alanzinho(Sapara)-Olcan-Yasin-Janko şeklinde olması bekleniyor.Giray'ın sakatlığı nedeniyle oynayamaması durumunda stoperde Mustafa görev alacak.
Son Güncelleme: 14.09.2012 20:30
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
trabzonlii 2012-09-14 19:51:14

süper

Avatar
trabzonnnnnnn 2012-09-14 20:01:31

bumudur yani trabzonspor ? emersonun gelısıyle serkan balcı harcandı . colman yok .. volkan yok ... kadroda . barış var - sapara olması muhtemel . pehhh. bu haftada beraberlıge oynıcaz desenıze

Avatar
recep erdogan 2012-09-14 20:02:23

hiç dogru oldugunu sanmıyorum şenol gunes gıbı bı hoca bence colman ve adrianı yedek brakması cok saçma !

Avatar
BiZe HeRYeR TRaBZoN 2012-09-14 20:26:51

arkadaşım bu ne yhaa

Avatar
recep şen 2012-09-14 20:28:33

bence tolga-serkan-giray-bamba-emerson-colman-zokora-alanzinho(adrian)-olcan-volkan-janko olmalıydı

Avatar
tokmakçı bili 2012-09-14 20:29:28

yazıklar olsun güzel trabzonumun şeref fakiri yönetimine bu kadarmı düşer ayaklar altına

Avatar
trabzonlu can 2012-09-14 20:12:41

volkan colman sakat ve serkan asta! bu ilk11 olmamis yasin ve baris bu takimda yer almamili


Avatar
Araklı 2012-09-14 20:12:56

serkan balcının olmaması bence iyi olmuş hem orjinal bir fenerli olduğu unutulmamalı hemde karınca gibi çalışıyor evet ama sonuca gittiğini ben hiç görmedim.

banner573

banner575