Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'un Yeni Hocası Yazılanları Görünce Çıldırdı

Şenol Güneş'in ayrılmak istemesinin ardından takımın başına getirilen Tolunay Kafkas yaşanan krizi çözdü.

Trabzonspor'un Yeni Hocası Yazılanları Görünce Çıldırdı

Şenol Güneş'in ayrılmak istemesinin ardından takımın başına getirilen Tolunay Kafkas yaşanan krizi çözdü.

29 Ocak 2013 Salı 02:02
Trabzonspor'un Yeni Hocası Yazılanları Görünce Çıldırdı
Tolunay Kafkas'a kaleci antrenörü olarak yardımcı olacak isim Nihat Yüksel olarak açıklanmıştı. Nihat Yüksel'in oğlunun, kendi Twitter hesabı üzerinden Trabzonspor camiası ve kalecisi hakkında iğrenç ifadeler kullandığını gören Tolunay Kafkas'ın adeta deliye döndüğü öğrenildi.

Yazışmaları gördüğü an Nihat Yüksel'e telefon ile ulaştığı öğrenilen Tolunay Kafkas'ın, böyle bir durumu asla kabullenemeceğini ifade ederek bu transferi veto ettiği öğrenildi.

Trabzonspor'un efsane kadrosunda yer alan ve teknik direktör olarak göreve gelmeden önce de Trabonsporluluğu herşeyden önce tuttuğu bilinen başarılı teknik direktörün, Trabzonspor 'da Şenol Güneş döneminde görev yapan ve taraftarın sevgilisi haline gelen, iyi bir Trabzonsporlu olduğu bilinen Alper Boğuşlu ile çalışmayı çok istediği öğrenildi.

Onur ve Tolga gibi iki genç kaleciyi, Türkiye'nin en önemli kalecisi yapan Alper Boğuşlu'nun tekrar göreve devam etmesi için Trabzonspor taraftarı da yoğun şekilde baskı yapıyor.

Son Güncelleme: 29.01.2013 02:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yaşar KABAOSMANOĞLU 2013-01-29 02:28:06

şenol güneştrabzona on numara bol geldi..büyük kaptan sen uzatsan elinı güneşi tutacaksın...hes projesıyle ayakta duramaya çalışan bir takımdan ayrılman iyi oldu...yolun açık olsun..

Avatar
Adem Yılmaz 2013-01-29 02:42:20

bu çocuk şenol hocanın gideceğini 20 haziran 2012 tarihinde biliyordu.nihat yüksel ile o zamandan bu yana sadri şener görüşüyordu ve kaleci antrenörlüğü kesindi.şenol hoca gitmeden kuyusu kazılmıştı.
bir trabzonsporlu olarak inanıyorum ki bu camiadan şenol hocamız değil,sadri şener gitmeliydi.
"su olmadan değirmen dönmez"
transferi geçtim elimizdeki footballcıları bile tutamıyoruz kulüpte.
bugüne kadar koyu bir trabzonsporluydum ama ben artık bu saatten sonra türkiyede takım tutmuyorum.kendi çıkarların için bütün trabzonspor severlerini hem trabzonspordan hem de footballdan soğuttun sadri şener.

Avatar
yönetim rezalet, istifa 2013-01-29 10:54:40

bu kadar para kazanıldı, ortada daha kötü bir takım var.

Avatar
kazım günayydın 2013-01-29 11:07:45

alper hocamızın bizleri ve trabzonsporumuzu bırakmasın hocam geri dön seni seviyoruz sende bırakma bizleri dünyanın en kalideli kalici hocamız alper boğuşlu hocamızıistiyoruz

Avatar
aliihsan sel 2013-01-29 13:19:16

eyer alper boguşlu gelmezde yuksel dene ajan gelirse kalecilerin başına bu hocayada inancım kalmaz gs lı başkan fenevli hoca tamam ayrılırım bagrıma taş basarım onlar gidene kadar konuşmam trs umu

Avatar
Ali HASANOĞLU 2013-01-29 14:16:05

alper boğuşlu kalmalı kalecilerin başarılı olmasındaki ismin alper olduğu herkes tarafından bilinmektedir.

Avatar
fatih t 2013-01-29 14:29:03

sonunda bu hocadan kurtuldukya sampiyonlugun yarisi simdiden geldi demek...

Avatar