TS'li Futbolcuların Maç Sonu Yorumları

Trabzonsporlu futbolcular maçtan sonra ne konuştu?

TS'li Futbolcuların Maç Sonu Yorumları

Trabzonsporlu futbolcular maçtan sonra ne konuştu?

17 Şubat 2013 Pazar 21:30
TS'li Futbolcuların Maç Sonu Yorumları
Fenerbahçe karşısında ağır yenilgi alan Trabzonsporlu futbolcular maçtan sonra şu yorumlarda bulundu:

Celustka:İlk 15 dakika çok iyi başladık. Peş peşe 2 gol yedik ama en azından beraberliği yakalamalıydık…

Yasin:Bizim için çok önemli maçtı. İyi başladık fakat yenildik. Artık önümüze bakacağız. Fenerbahçe’nin şansı vardı…


Soner
:Skordan memnun değiliz. Adrian’ın pozisyonu gol verilse bu maç böyle bitmezdi… 

Son Güncelleme: 18.02.2013 01:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
bir fenerşi ile yan yana maç izlemek 2013-02-17 21:42:50

sizde utanma arlanma sikilma yokmu az haysiyet varsa istifa edersiiniz adi fenerliler. aziz yalakalari

sen hiç fenerli ile yan yana maç izledinmi

ya sadri şener yeter!!!!! bak giiiiiitttttttttttttttttttt!!!!!!!

bu nedir ya kazandiğin para yeter sana artik git
3 liralik topcuya 10 lira verme artik giiiiiiiitttttttttttttttt

bak giiiiiiiiiiitttttttttttttt!!!

kan değişimi lazimm baş değişecek. kahrolduk bittiik ya..

3 yeğenime forma alcaktim senin yüzünden almiyom yaaaawww giiiiiiiiitttttttttttttttt

Avatar
Ey Yönetim 2013-02-17 21:44:35

ey yönetim. sizde utanma arlanma sikilma yokmu az haysiyet varsa istifa edersiiniz adi fenerliler. aziz yalakalari

sen hiç fenerli ile yan yana maç izledinmi

ya sadri şener yeter!!!!! bak giiiiiitttttttttttttttttttt!!!!!!!

bu nedir ya kazandiğin para yeter sana artik git
3 liralik topcuya 10 lira verme artik giiiiiiiitttttttttttttttt

bak giiiiiiiiiiitttttttttttttt!!!

kan değişimi lazimm baş değişecek. kahrolduk bittiik ya..

3 yeğenime forma alcaktim senin yüzünden almiyom yaaaawww giiiiiiiiitttttttttttttttt

Avatar
aho 2013-02-17 21:51:41

neyin yorumunu yapiyonuz serefsiz gotverenler

Avatar
ünal diş 2013-02-17 21:56:42

trabzonsporun yönetiminde süç futbolcularda sorun yok trabzonun tek eksiği forvet oyuncusu olmaması

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-02-17 21:58:03

tamam hakem vermedi peki dönen topu janko boş kaleye neden atamadı allah,ın zurafası

Avatar
Bünyamin degirmençi 2013-02-17 21:58:18

aynn soner abi adrianın pozizyonu gol olssaydı durum degisridi :d

Avatar
yusuf torun 2013-02-17 22:02:27

teyzemin bıyığı olsaydı dayım olurdu muhabbetini bırakın artık. tamam gol verilmedi, fenerin golü ofsayttı ama siz kazanmak için ne yaptınız, ne çaba gösterdiniz? öyle maçlar var adamlar 3 0 gerideler, 8 kişiyle oynuyolar ve maçı çeviriyolar. mesele hakem hatası o bu değil, yürek işi bütün mesele. ruhunu, yüreğini, şerefini sahaya yansıtmayacaksan çooook kaybedersin.

Avatar
ömer işbiroğlu 2013-02-17 22:03:21

her maçtan sonra gelecek maça bakacağız diye diye sezon bitti trabzon spor ve bu takıma gönül verenler bunu haketmiyor bu takımı ve bu taraftarı biraz olsun rahatlatmak için nerde yanlış varsa yönetim hoça ve futbolcu kardeşlerim oturup bunu biraz düşünüp bir çözüm bulsunlar artık dibe doğru gidiyoruz sezonun en kötü zamanını yaşıyoruz gibi geliyor bana allah kolaylık versin diyorum

banner573

banner575