Üç Trabzonsporlu Futbolcu Görüşme Odasına Çağırıldı

Trabzonspor tesislerinde Fenerbahçe maçı sonrası derin sessizlik hakim. Teknik kadro derin sessizliği üç futbolcu ile özel görüşme yaparak bozdu gibi.

Üç Trabzonsporlu Futbolcu Görüşme Odasına Çağırıldı

Trabzonspor tesislerinde Fenerbahçe maçı sonrası derin sessizlik hakim. Teknik kadro derin sessizliği üç futbolcu ile özel görüşme yaparak bozdu gibi.

18 Şubat 2013 Pazartesi 19:36
Üç Trabzonsporlu Futbolcu Görüşme Odasına Çağırıldı
Tolunay Kafkas, Bamba, Onur ve Serkan ile yüz yüze görüşme yaptı. Onur ve Bamba’ya sahadaki diyalogları için uyaran Kafkas her ikisinin de görüşlerini ve düşüncelerini aldığı öğrenildi.

Bamba ve Onur arasında sahada yaşanan ve herkesin dikkatini çeken o olayla ilgili olarak Tolunay Kafkas her iki futbolcuyu da dinledi ve gerekli uyarı ve önerilerini yaptı

SERKAN BALCI İLE NE KONUŞTU?

Bu arada Tolunay Kafkas Serkan Balcı ile de yüz yüze bir görüşme yaptı. Edinilen bilgilere göre Tolunay Kafkas’ın Serkan Balcı’yı takım hücum halindeyken topu Fair Play adına dışarı atmasındaki zamanlamasında hatalı olduğunu söylediği öğrenildi.

Son Güncelleme: 18.02.2013 19:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
serkan şahin 2013-02-18 20:51:15

onur para ederken gönderilmeli 1461' den fatih trabzonsporun kalesine geçmeli tolga ve fatih bu takima yeter, dün maçi biz aslinad onurun bambanın elini havada bıraktığı an kaybettik

Avatar
halil ibrahim 2013-02-18 19:49:51

bu gün burda çaresizce oturmamız beni mahvediyor. ben hiç görmediğim ali kemalli, şenollu, kadirli,necmili günleri özlüyorum. futbolcular maçtan sonra şanadaki villalarına veya istanbula nasıl kaçarım dmeyecek.biri sürmenedeki evine biri moloza arsine yomraya anasının babasının yanına gidecek, takımın durumu kötü olunca işler yolunda gitmeyince bir korku bir telaş kaplayacak nasıl falancanın yüzüne bakarım caddede görürseler ne diyeceğim. bu gün 1461 deki ruhun 1000 de 1 ts de yok. demogoji yapmıyorum. yok işte yok. 1461 dar etti fenere sahayı oysa bize dar geldi dün akşam saha. yok arkadaş takımda yabancılar şutlanmadıkça, 11 kişiden 8 i trabzonlu olmadıkça bu takım taraftarı anlamz. yeter ya yeter bir gün cinnet geçireceğim. kafayı yiyeceğim arkadaş.

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-02-18 19:59:40

baksen çok önemli şeyler konuşmuşlar?

Avatar
eyüp yazıcı 2013-02-18 20:26:01

hoca sen macı nasılalmayı düsünüyon adamların rakıp oyuncudanda düşman bırıbırıne ayıp yazık trabzonsporun halıne bak onurun yaptıgı af edılemez

Avatar