Flaş Haber
Kapat

"UEFA Ceza Veremezmiş Nah Veremez!"

Erman Toroğlu, tokatladı...

"UEFA Ceza Veremezmiş Nah Veremez!"

Erman Toroğlu, tokatladı...

17 Haziran 2013 Pazartesi 14:12
 Erman Toroğlu, UEFA'nın Fenerbahçe ve Beşiktaş'ı disiplin kuruluna sevk etmesinin ardından dün gece Tv8'de yayınlanan Telegol programında çarpıcı açıklamalar yaptı. İşte programda yaşanan ve özellikle sosyal medyada da büyük yankı uyandıran o diyaloglardan bazıları:

Erman Toroğlu: Fener'in avukatları geliyordu buraya, Tff ceza vermezse, UEFA da ceza veremez diyorlardı. NAH veremezler, aldınız mı?

Serhat Ulueren: Hocam, argo kelimeler kullanmazsak..

Erman: Anam anam anam, ne kadar korkutmuşlar yaa..

Erman Toroğlu: Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın hakkını aramaya Tff gidiyor. Trabzonspor'un hakkını aramaya İngiltere Futbol Federasyonu mu gidecek?
Son Güncelleme: 17.06.2013 14:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
faruk özkara 2013-06-17 15:40:17

kukla federasyon olursa böyle olur ip kimin elindeyse ona göre göbek atar

Avatar
BİROL TOK 2013-06-17 16:37:56

bu adam i hi̇ç sevmez di̇m ama en delikanlisi cikti helal olsun be aynen doğru ts nin hakkini ingiltere ff nu mu aramaya gidecek...azina yüreğine sağlik

Avatar
ishak şahin 2013-06-17 17:11:53

helal sana erman hoca senin gibi cesur insanlara ne kadar ihtiyaç var bir bilseniz, kalanların bir çoğu yalaka ve şerefsiz

Avatar
ünal 2013-06-17 17:23:36

helal olsun bu adama ..

Avatar
coşkun sünger 2013-06-17 17:44:52

argo ne kullanıyon hocam.direkt gir olaya .:)

Avatar
Mustafa Tokdemir 2013-06-17 18:08:41

allah razı olsun erman hocam türkiyede gerçekleri söyleyen ender kişilerden birisiniz.siz ,sayın ahmet çakar,sayın şamil tayyar allah sizleri eksik etmesin.bunların yanlı tutumları yüzünden yemin ederim tüm samimi duygularımla söylüyorum yurt dışı maçlarda bırakın fb yi bjk yı gs yı desteklemeyi milli takımın maçında bile karşı tarafı canı gönülden destekliyorum.bunların yaptıklarını trabzon bursa yapsa iki alt lige düşmüştü çoktan inanın biz üzülmezdik.bakın emeğin hakkını verdiğin zaman neler oluyor.kimse korkmasın hakkı teslim ettiğin zaman herkes kazanıyor.borisa dortmund 2.lige düştü.sonra tekrar 1.lige çıktı .almanyada şampiyon oldu.şampiyonlar ligini kılpayı kaçırdı.bizim tff emeğin hakkını niye teslim etmek istemiyor.bir trabzonspor taraftarı olarak bunları kınıyor ve lanetliyorum.saygıllarımla

Avatar