Flaş Haber
Kapat

Ünlü Oyuncu Sadri Şener'e Patladı

Oynadığı dizi ve filmlerde büyük beğeni toplayan Trabzonsporlu oyuncu, Eskişehirspor'a karşı kaybedilen maçın ardından öfke patlaması yaşadı.

Ünlü Oyuncu Sadri Şener'e Patladı

Oynadığı dizi ve filmlerde büyük beğeni toplayan Trabzonsporlu oyuncu, Eskişehirspor'a karşı kaybedilen maçın ardından öfke patlaması yaşadı.

26 Kasım 2012 Pazartesi 23:07
Ünlü Oyuncu Sadri Şener'e Patladı
Sakarya Fırat dizisinde Durali Tahtakılıç rolü ile büyük beğeni toplayan İsmail Hakkı, aynı zamanda iyi bir Trabzonspor taraftarı.

Son olarak oynadığı Moskova'nın Şifresi Temel'in galası için Trabzon'da bulunan ünlü oyuncu futbolcular ve taraftarlar ile neşeli zaman geçirmişti.

Avni Aker'de alınan şok yenilginin ardından ünlü oyuncu açtı ağzını yumdu gözünü. Twitter hesabı üzerinden, Sadri Şener'i istifaya çağırırken sert cümleler kullandı.

İşte ünlü oyuncunun şok yenilgi sonrası attığı twitler;



Son Güncelleme: 26.11.2012 23:38
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
erhan 2012-11-26 23:16:05

helal sana yürübe kim tutarseni

Avatar
kemal_efe 2012-11-26 23:29:53

derin trabzon iş başında.şikecilerin haramilerin istediği olmayacak sadri şeneri destekliyorum her türlü.

Avatar
kenan @erhan 2012-11-26 23:34:22

hemende gaza geldiniz bu adam reklamını yapıyor futboldan anlasa derdi ts olsa bir kere o öküz vede inat şenolu savunmaz maçtaydım ve trübündeki köyden gelen insanlar hatta genç bayanlar bile oyunu okuyolar ama bizim inat okuyamıyor hoca diye geçin,iyor adam olsa istifa eder gevezelik yapacağına

Avatar
hami 2012-11-26 23:36:52

bu adam şike sürecinde de böyle tepki vermiş mi acaba?

Avatar
ali gül 2012-11-27 00:00:10

iyi de sahada şener oynamıyor..o oyuncuları kim aldı...asıl soru bu...aldıysan neden oynatamıyorsun..oyuncu seçme özürlü müyüz...paralar boşuna gidiyor..yazık günah..

Avatar
legend 2012-11-27 00:18:30

boyle gereksız, kalıtesız ınsanları sutunlarınıza taşıyarak prım verıyorsunuz.sevmesen bıle saygı gostermek zorundasın.

Avatar
mustafa ertugrul 2012-11-27 00:40:47

arkadaslar soruyorum sizlere jankomu iyi henrikemi.wittekmi sagda serkanmi yoksa tayfunmu .zekimi solda ferhatmi calemi yoksa emersonmu haybeye giden paralarin hesabini versin yönetim 27 milyon euro nere gitti hesap versinler

Avatar
ylmzy 2012-11-27 03:03:52

emerson,celutska,adrian,henrique,sapara gibi yabancıların kaçı g.s ve f.b.nin kadrosuna girer. asıl sorun budur.

banner573

banner575