Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Yanal'ın Yerine O Geliyor

Galatasaray maçı Ersun Yanal'ın son şansı

Yanal'ın Yerine O Geliyor

Galatasaray maçı Ersun Yanal'ın son şansı

19 Ekim 2016 Çarşamba 14:32
Yanal'ın Yerine O Geliyor
Trabzonspor'da göreve başladıktan sonra gerçekleşen transferler ile uyum yakalayamayan Ersun Yanal ile yol ayrımına gelindi.

Kadro tercihleri konusunda yönetimin de tepkisini çekmeye başlayan Ersun Yanal, ligin en kolay rakiplerine karşı puan kayıpları yaşamaya başlayınca alternatif isimler konusunda görüşmelere başlandı.

Başkan Muharrem Usta'nın yakın diyalog hakinde olduğu eski Trabzonspor Teknik Direktörü Giray Bulak ile sürekli fikir alış verişinde bulurken, Galatasaray maçı sonrası resmi teklife hazırlandığı öğrenildi.

İstanbul'da sık sık Başkan Muharrem Usta'ya yakın kişilerle bir araya Giray Bulak'ın ismi sezon başında da gündeme gelmişti.

Son Güncelleme: 19.10.2016 14:40
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
YAŞAR 2016-10-19 12:09:01

ALLAH SİZİ KAHRETSİN GİRAY BULAK KİMDİR VE BAŞARISI NEDİR? TRABZON İSTANBUL'A TAŞINIP BU ASALAK TARAFTAR KİTLESİNDEN KURTULMADIKÇA BAŞARI BEKLENTİSİ HAYALDEN ÖTEYE GEÇMEYECEKTİR.

Misafir Avatar
zekeriya 2016-10-20 13:53:32 @YAŞAR

Ersun yanal gelirken bu kadar tepki gösterdin mi? Adam yarim kalan isini bitirmeye geldi ve de bitirdi Trabzonsporu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TUNCAY ŞİŞMAN 2016-10-20 07:14:12 @YAŞAR

EVET YAŞAR BEY SİZİN YORUMUNUZA İMZA ATARIM KUSURA BAKMASIN KİMSE BEN BU KONUDA FAZLA DOLU OLDUGUM İÇİN TERBİYESİZLEŞTİM AMA YETER YA BARDAK TAŞTI

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TUNCAY ŞİŞMAN 2016-10-19 15:31:21 @YAŞAR

BENİMLE AYNI DÜŞÜNCEDESİNİZ...;

Beğenmedim! (0)
Avatar
Show61 2016-10-19 14:46:48

Yalan haber itibar etmeyin Lucescu deyip Giray Bulak ile çalışmak yakışmaz bu baskana...

Avatar
ali 2016-10-19 11:56:19

giray bulak mersinspordan kovulan giray bulakmi cok basarili olur

Avatar
ali karagüzel 2016-10-19 12:22:33

Sinirlenmek istiyorsanız Trabzon basınını takip edin, bir kişi hariç. Trabzon basını yangına körükle giderdi şimdilerde benzinlen gidiyor . Korkuyorum yakında trabzonu hep yakacaklar.

Avatar
Hüdaverdi BALLI 2016-10-19 13:40:41

Kardeşim sürekli hoca değiştirerek bir yere varamazsınız, sadece komada biraz daha fazla kalırsınız. Ersun hoca bu işi götürsün......

Avatar