Flaş Haber
Kapat

Yanal Onunla Çalışacak mı?

Aralık kongresi sonrası imzalar atılacak.

Yanal Onunla Çalışacak mı?

Aralık kongresi sonrası imzalar atılacak.

01 Aralık 2016 Perşembe 16:42
Yanal Onunla Çalışacak mı?
2015 yılında gerçekleşen kongrede Sümer ve çevresinin tam desteğini alarak az farkla başkan seçilen Muharrem Usta, aradan 1 yıl geçtikten sonra çareyi yine aynı isim de aradı.

Trabzonspor tarihinin en kötü sezonu yaşanırken Başkan Usta’dan Özkan Sümer hamlesi geldi. 

Aralık kongresi sonrası Trabzonspor’da futbolun tek patronu olarak göreve getirilecek Özkan Sümer’in, Ersun Yanal ile çalışmaya sıcak baktığı öğrenilirken, Yanal’ın Sümer’in tek yetkili olduğu pozisyonda vereceği cevap merak konusu olmaya başladı.

Ersun Yanal’ın Özkan Sümer ile çalışmayı reddetmesi halinde görevin Giray Bulak’a verilmesi bekleniyor.

HaberTS / Tekin Sağlam
 
Son Güncelleme: 02.12.2016 09:42
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
SENOL g. 2016-12-01 15:43:08

Ulan bu trabzonspor bu ülkede büyük müyük değil palavra koskocaman bir palavra bu! Kimse de yemiyo artık!! Bu Özkan Sümer de nedir yahu!c Bakıyosunuz başkan olmuş sonra aaaa teknik direktör sonra sportif drektör,sonra altyapı sorumlusu bu ne lannn!! Dingonun ahırı, Hacı baba tekkesi. 4.büyükmüşşş hadi oradan!!!!

Avatar
Cevat 2016-12-01 16:40:50

Şimdi haramileri doldurmaya başladılar. Geçmiş olsun

Avatar
zekeriya 2016-12-01 19:41:50

bir hatadan kurtulmadan diger hataya geciliyor. Özkan sümer bey baskan iken takdir ettigim kisiydi ama artik takimi genclere birakin. Toplayin 96 da Trabzonspor ruhunu yasatan futbolculari verin onlara her katagoride görev. Genclere güvenin artik. Ünal Abdullah fatih ögün osman hami orhan hepsi antröner y

Avatar
nuri 2016-12-01 19:43:37

Özkan sümer senin kıcının kılları agarmıs ne işin var orada bi s.. git yaa .Sizin gibi yiyiciler yüzünden basımıza gelmeyen kalmadı.Ersun yanal o gençler senin gözüne girsin zeki mustafa aytaç akbaş ndoye suk yahu hepsini saysam daha iyi topunuzun Allah belasını versin küme dusun a.g yeterrrrrrrrr.Tupcu senınde yeti ceddini....ceza ceza ceza Allah topunuzun belasını versin..

Avatar
DOBİ HASAN 2016-12-01 18:03:13

GİRAY BULAK NEDİR YA ÇAĞDAŞ FUTBOLUN FSİNİ BİLMEZ DÜNYAYI BİLMEZ.ERSUN ONA NAZARAN BİN KAT KENDİNİ ISPATLAMIŞ. HOCA DEĞİŞİTRMEK ŞİMDİLİK CARE DEĞİL OLMAZSA YABANCI HOCA VE YABANCI TRANSFERDİR İLAÇ.

Avatar
adilhan 2016-12-02 15:32:00

götünüzü yırtın bulak bu kapıdan içeri giremeyecek, kullanım tarihi bitmiş ilaç prospektleri sizi

banner573

banner575