Yayıncı Kuruluş O Pankartı Görmezden Geldi

Trabzonspor taraftarından TFF'ye tepki pankartı.

Yayıncı Kuruluş O Pankartı Görmezden Geldi

Trabzonspor taraftarından TFF'ye tepki pankartı.

25 Ocak 2014 Cumartesi 22:16
Yayıncı Kuruluş O Pankartı Görmezden Geldi
Trabzonsporlu taraftarlar, Trabzon tarihinin en büyük yürüşünü gündüz gerçekleştirdi.Taraftarlar Maraton tribününde açtığı pankart ile tepkisini stadyumda da sürdürdü.

Beşiktaş maçının 59. dakikasında "Lütfen istifa" pankartı açarak TFF'yi görev bırakmaya davet etti.

Avni Aker Stadı'nın Maraton tribününde açılan siyah pankartta "LÜTFEN İSTİFA" yazıyordu. Bu pankart açıldığı anda tribünler "YETER YILDIRIM DEMİRÖREN" diye bağırdı.Yayıncı kuruluşun açılan bu büyük pankartı ekranlara getirmemesi sosyal medyada büyük tepkilere neden oldu.

İşte o pankart;




Son Güncelleme: 25.01.2014 22:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa 2014-01-25 23:46:07

yayıncı kuruluşun bu hamlesi beni şaşırtmadı açıkçası.
Yazık. Çok yazık..!

Avatar
ibrahim 2014-01-26 00:02:52

hem trt hem yayın cı kuruluş neyin neyin peşinde kanundan korkmuyorum diyen azizin peşinde aziz sizi korusunn

Avatar
ATA 2014-01-26 00:26:39

arkadaslar pzts lig tv iade ediyorum kahvede bile izlemiyecem şikecileri koruyan hic bir şirketle calismama karari aldim bu aksamdan itibaren sizde aynisini yapin

Avatar
caner 2014-01-26 00:34:22

Hayır

Avatar
BAKİ CİĞER 2014-01-26 12:04:25

paraya tapanlardan ne beklenir ki.. başka takımı tutmayan tek şehir halkına yapılan zulüm... yandaş medya doldur önüne yesinler

Avatar
fulana 2014-01-27 12:55:44

dijitürkun kamameraman cekmemek icin elinden geleni yaptı..?

Avatar
murat şen 2014-01-27 20:22:14