Yeni Yönetimden Taraftarı Mutlu Eden Bir Bomba Daha

İbrahim Hacıosmanoğlu, ayrılışıyla büyük üzüntü yaratan bir ismi daha yeniden Trabzonspor'a geri kazandırıyor.

Yeni Yönetimden Taraftarı Mutlu Eden Bir Bomba Daha

İbrahim Hacıosmanoğlu, ayrılışıyla büyük üzüntü yaratan bir ismi daha yeniden Trabzonspor'a geri kazandırıyor.

30 Mayıs 2013 Perşembe 13:36
Yeni Yönetimden Taraftarı Mutlu Eden Bir Bomba Daha
Trabzonspor'un eski kalecilerinden ve Şenol Güneş'in yardımcılığını yaptığı dönemde Tolga Zengin ve Recep Onur Kıvrak gibi iki ismi takıma kazandıran Alper Boğuşlu'nun Şenol Güneş'in ayrılma kararı ile takımdan ayrılması taraftarı ve Trabzonspor'un kalecilerini fazlasıyla üzmüştü.

Alper Boğuşlu'nun takıma tekrar dönmesi için kampanyalar başlatan Trabzonspor taraftarları, İbrahim Hacıosmanoğlu'nun göreve başlamasının ardından hayallerine ulaşacak gibi gözüküyor.

Mustafa Akçay'ın yardımcılığına büyük ihtimal ile Hami Mandıralı'nın gelmesi beklenirken, kaleci antrönürü olarak Alper Boğuşlu'nun görev yapması bekleniyor.

Kaynak: HaberTS.com / Ali Çil

Son Güncelleme: 30.05.2013 13:43
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
R.KUDU 2013-05-30 16:06:10

güzel bir karar olur, başarılı olanın hakkı verilmeli, takımda hizip yaratılmamalı, başarısızlıkta aynı şekilde karşılık görmelidir.

Avatar
SUAT BAŞARAN 2013-05-30 16:37:38

iki milli kaleciden biri gidirse 1461 den kaleci fatihin gelecegini düşünecek olursak türk futbolu ve trabzonspora alper hoca iyi bir oyuncu kazandıracaktır..

Avatar
turgut 2013-05-30 22:29:55

hocayı emre vural sayesinde tanıdım ve neden başarılı olduğunu anladım.insani yönü çok kuvvetli biri olarak gördüm,başarılı olmasını cani gönülden isterim.

Avatar
Metin küçük 2013-05-31 11:09:26

özümüze dönüyoruz büyük başkan sayesinde bide kupa gelsin o zaman fırtına kopcaktır.

Avatar
fatih yaşar 2013-06-02 12:36:43

bence taraftarı mutlu edecek gelişmelerin biraz hızlandırılması gerekir artık olacak mı olmayacak mı gibi düşüncelerden kurtulmak istiyoruz ...koyu bir rabzonspor taraftarıyım sadri şener dönemindeki hataların tekrarlanmaması en büyük arzum saygılarımla..

Avatar
ibrahim artv. 2013-06-02 18:29:05

alper hoca gelsin ne tolgalar ne onurlar çıkar

Avatar
BEKİR YILMAZ 2013-06-03 17:05:05

önceli̇kle yazilan yanlişi düzeltme gereği̇ duydum. tolga,yi küçük yaşlarda eği̇ti̇mi̇ne alan ve onu a tkima veren kaleci̇ antrenörü bilal hoca,dır [çetinkaya).bu konuda tolga nın duyarsız kalmayacağını umuyoruzz.

Avatar
kalayoğlu 2013-06-03 17:34:32