Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Yeni Yönetimin Kucağında Patlamaya Hazır Bomba Var

Olağanüstü genel kurulda başkanlığa seçilen İbrahim Hacıosmanoğlu ve ekibi resmen kucağında bomba buldu!

Yeni Yönetimin Kucağında Patlamaya Hazır Bomba Var

Olağanüstü genel kurulda başkanlığa seçilen İbrahim Hacıosmanoğlu ve ekibi resmen kucağında bomba buldu!

31 Mayıs 2013 Cuma 10:30
Yeni Yönetimin Kucağında Patlamaya Hazır Bomba Var
 Göreve başladıkları ilk bir saatlik süreçte Paulo Henrique'ye 1 milyon 80 bin TL'lik ödeme yapan Hacıosmanoğlu yönetiminin, bir hafta içinde 10 milyon TL'ye yakın sıcak para bulması gerekiyor. Sadece Didier Zokora'ya transfer alacağı olarak 2 milyon TL, eski kulübü Sevilla'ya da 150 bin euro ödeme yapılacak.
Son Güncelleme: 31.05.2013 10:33
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Refik kansiz 2013-05-31 11:27:39

bunlari daha önce bilmiyormuydular,bahane yok elinizi cabuk tutun su takimi eski haline getirin.

Avatar
selahattin 2013-05-31 11:38:07

beceremıyorduysa para bulmayı aday olmasa ıdı horona gırın oynar bılmıyorsan oynamayı gırmeyeceksın

Avatar
burhanettin varol 2013-05-31 12:09:06

simdi daha iyi anlasiliyor neden verimli oynayamadiklari.adam parasini alamiyormus ne bekliyorsun ki onlardan ?

Avatar
Neyzen 2013-05-31 13:17:09

arkadaş şimdiye kadar trabzonspor haberlerinde ekonomik durum hiç yazılmıyordu. şimdiki yönetimde biraz daha mali durum haberi yaparsanız ramazanda millet fitreyi trabzonspora verecek. bir yandan transfer için sınırsız bütçe haberleri diğer tarafta borçlu garip yönetim haberleri bu nasıl bir tezat...

Avatar
61>34 2013-05-31 14:15:58

ne bekliyolardı ki bu belliydi başkan çözecektir bu sorunları helede iyi transferlerle başarı gelsin başkan o havayla daha neler yapar.....

Avatar
yavuz @Refik kansiz 2013-06-01 16:07:16

ya daha adam ödemiyorum demedi. borcu da bu güne kadar yapan bu yönetim değildi. bu güne kadar bu parayı ödemeyenlere hesap soracağınıza adam gibi adama laf atmayın

Avatar
hasan akyasan 2013-06-02 08:46:36

bundan önceki yönetim cebindenmiveriyodu paralarini takimin parasi kendine yeter oaraya gelenlerin alayi yiyiciydi demekki ye kürküm ye dewri kapaniyo yada kapandi..

Avatar
ali söylemez 2013-06-10 08:41:19

para para para bastıracaksın parayı alacaksın futbolcuyu .

banner573

banner575