Zaman Gazetesi Gerekeni Zamanında Yaptı

Dün Zaman Gazetesi'nin internet sitesi üzerinden yapılan haber gündem oluşturmuştu.

Zaman Gazetesi Gerekeni Zamanında Yaptı

Dün Zaman Gazetesi'nin internet sitesi üzerinden yapılan haber gündem oluşturmuştu.

13 Aralık 2012 Perşembe 11:43
Zaman Gazetesi Gerekeni Zamanında Yaptı
Zaman Gazetesi'nin bir site editörünün işgüzarlığı sonucu ortaya çıkan çirkin görüntü, Zaman Gazetesi'ne asıl emek verenlerini bir hayli rahatsız etti. Trabzonsporlu yazarların Zaman Gazetesi'nde yazdığı cesur yazılara yer veren bir gazetesinin internet sitesinde böyle bir haberin yer alması bizleri şaşırtmıştı.

Olayın Zaman Gazetesi muhabirleri tarafından gerçekleşmediği, internet sitesi editörünün yaptığı bir hata olduğu belirtildi.

Zaman Gazetesi'nin yetkilileri yapılan büyük hatayı fark ettikleri an duruma müdahale ederek, haberi yayından kaldırdılar.

Haberde yer alan ve tepki gösterdiğimiz foto muhabirinin Twitter hesabı üzerinden yazdığı yazı durumu çok net özetliyor.




HaberTS Ailesi olarak Zaman Gazetesi'ne ve asıl çalışanlarına, olaya zamanında müdahale ettiği ve durumu aydınlattıkları için teşekkür ederiz.

Son Güncelleme: 13.12.2012 12:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Furkan 2012-12-13 12:18:55

sevindim, bi an korkmustum zaman gibi kaliteli bir gazeteyi de mi kaybettik diye

Avatar
Hüseyin Kaya 2012-12-13 12:27:22

zaman gazetesi hatasını kabul ederek ve haberi hemen yayından kaldırarak kendisine yakışanı yapmıştır. umarım daha dikkatli olurlar bundan sonra...

Avatar
dadaş 61 2012-12-13 12:35:59

zaman a veryansın edenler ne oldu... herşeye balıklama atlamanın zararları

Avatar
abdullah keleş 2012-12-13 12:57:37

bırak bu ışlerı trabzonsporla ugraşmayın ne kadar yer ayırdıysalar orası dolmuştur her zamanda dolacaktır şunu unutmayın bize heryer trabzon boşuna demedik

Avatar
ABDULLAH KELEŞ 2012-12-13 13:00:33

şu dakikadan itibaren zaman gazesine olan aboneligim iptal olmuştur hayirli olsun

Avatar
umut61 2012-12-13 13:02:13

edecegız tabı veryansın.hem kabahat işleyin sonrada özür dileyin.yokyaaa!!!

Avatar
yasin 2012-12-13 13:07:34

dadaş 61 zaman bunu hep yapıyor. twit attı özür diledi diye olayı örtbas edemezler. sadece ts ile ilgili değil diğer şirketler işler güçler için de aynısını yapıyor.

Avatar
yersen.. 2012-12-13 13:16:57

yav bırakın bunları zamanında fanatik te aynı şeyi yapmadımı, mantık aynı, haberi yayınla tepki gelirse yayından çeker editöre atarız suçu. ulen koca koca gazetelerin internet sitelerinin editörleri çoluk çocuk mu ki böyle haber yapıyorlar. aman zamancılara toz konmasın. neyse, yayınlanmaz ama yinede yazayım dedim.

banner573

banner575