Trabzon 10°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Zaman Gazetesi Haberi Kaldırdı

Ulusal yayın yapan Zaman Gazetesi, yaptığı haber ile şaşkınlık yarattı!

Zaman Gazetesi Haberi Kaldırdı

Ulusal yayın yapan Zaman Gazetesi, yaptığı haber ile şaşkınlık yarattı!

13 Aralık 2012 Perşembe 01:09
Zaman Gazetesi Haberi Kaldırdı
Trabzon temsilcisini Arena Stadı'nda yalnız bırakmayan yaklaşık 1000 kadar Taraftarı görmemezlikten gelerek haberleştiren Zaman Gazetesi'nin yaptığı bu davranış şaşkınlık ile karşılandı.

Zaman Gazetesi'nin foto muhabiri Mahmut Burak Bürkük'ün çektiği bu fotoğrafın üst kısmında bin kadar Trabzonspor taraftarı bulunuyor. Haberleştirilen fotoğrafta futbolcuların, taraftarların bulunduğu üst tribüne baktığı net şekilde gözükürken, kasıtlı yapılan bu habere Trabzonspor taraftarların sert tepki vermesi bekleniyor. Çirkin şekilde bu görüntüyü haberleştiren Zaman Gazetesi'ni uyarıyor ve özür bekliyoruz.

İşte Zaman Gazetesi'nin Çirkin ve Yalan Haberi!



İşte Trabzon Tribünleri;





Haber Güncelleme Saati : 02:00

Haberimizin büyük ses getirmesi üzerine Zaman Gazetesi haberi yayından kaldırdı.



Haber Güncelleme Saati : 03:10

İlk özür haberde adı geçen foto muhabirinden


Son Güncelleme: 13.12.2012 11:42
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hasan menteşe 2012-12-13 01:27:50

dünya trabzonun byüklüğünü kabul ederken bır gazate nasıl böyle haber yapabilir yazıklar olsun ne diyeyim

Avatar
Ali Kuştu 2012-12-13 01:23:05

zamansız öten horoz olmuş bunlar!

Avatar
Hasan İşbiroğlu 2012-12-13 01:24:07

siz ne acayip adamlarsınız bu kadar amatör bu kadar saçma haber olur mu allah aşkına o kadar taraftarı o gazetenin müdürü görmüyor mu bunu yayına veriyor ayıp vallaha ayıp

Avatar