Asbaşkan Nevzat Şakar'dan Şaşırtan Henrique Açıklaması

Trabzonspor ile ilk idmanına çıkan Tolunay Kafkas'ın ardından çıkan haberler kafaları karıştırdı.

Asbaşkan Nevzat Şakar'dan Şaşırtan Henrique Açıklaması

Trabzonspor ile ilk idmanına çıkan Tolunay Kafkas'ın ardından çıkan haberler kafaları karıştırdı.

29 Ocak 2013 Salı 22:53
Asbaşkan Nevzat Şakar'dan Şaşırtan Henrique Açıklaması
Bugün Fransız ünlü L'Equipe gazetesi "Sporting Lizbon, Trabzonspor'da forma giyen Paulo Henrique'yi sezon sonuna kadar kiraladı. 23 yaşındaki Brezilyalı golcünün çarşamba günü Portekiz ekibi ile sözleşme imzalayacağı belirtildi. Henrique'nin satın alma opsiyonu da Lizbon'da olacak. " yazmıştı.

Nevzat Şakar akşam saatlerinde canlı olarak bağlandığı programda, Tolunay Kafkas'ın Henrique'yi takımda görmek istediğini açıkladı.

Tolunay Kafkas'ın iki yerli oyuncuyu takıma katmak istediği belirtildi.

Son Güncelleme: 29.01.2013 23:54
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Yasin ŞAHİN 2013-01-29 23:33:41

bu adam birgün patlama yapıp bizi yanıltacak diye çok korkuyorum !

Avatar
uğur 2013-01-30 00:02:25

adrianıda takımda görmek istiyozz

Avatar
derbeder 2013-01-30 00:51:43

bu yönetim gitmeden kim giderse gitsin TRABZONSPOR kaybetmeye mahkum

Avatar
demircio 2013-01-30 01:25:08

bundan daha kotu bir haber okuyamazdım herhalde

Avatar
samet ekmekçi 2013-01-30 02:58:25

şu adamın üstünde biraz çalışsalar bişe olur bundan jaja gibi yapmayın bunuda...

Avatar
scala 2013-01-30 09:59:24

allah aşkına başlıkla haberin içeriği hakkında bir bağlantı varmı nasıl bir haber böyle sadece haber olsun diye haber yapıyorsunuz

Avatar
Mustafa KUL 2013-01-30 10:46:25

tolunay hoca aramıza hoş geldin. allah utandırmasın. başarılarını dilerim. tek ve ilk yapacağın şey alper potukla - aykutu aldırman. ondan sonra sırtüstü yat bizde sende rahat et. ve bunlara futbolunun sonuna kadar imza attırın.

Avatar
kazım günaydın 2013-01-30 11:30:46

bu nevzat şakardan koyun cobani olmaz kalkmiş bi̇zi̇m takima başkan olmuş yaaaaa adaletmi şerefsi̇z defol yeder artik sattiğiniz futbolcularimizi si̇kti̇ri̇n kitin baraniz yoksa ne duruyosunuz trabzonsporumuzun başin defolun yaaaaaaa doğru dürüst başkan yönedice gelmicek bu takima nedir bu takimiz cektiği sizlerden defffffffffffffffffffooooooooooooooollllllllll sadri nevzat hasan yener kit toktorluğunu yab ati şerefsizler.....................

banner573

banner575