Asbaşkandan Transfer Açıklaması

Çubukçu'dan transfer müjdesi!

Asbaşkandan Transfer Açıklaması

Çubukçu'dan transfer müjdesi!

20 Haziran 2016 Pazartesi 18:27
Asbaşkandan Transfer Açıklaması
 Ahmet Çubukçu Bordo Mavili taraftarların yüreğine su serpti ve dört oyuncuyla anlaşmak üzere olduklarını açıkladı.

Trabzonspor Asbaşkanı Ahmet Çubukçu transferin geciktiği iddiasıyla merakla bekleyen Bordo Mavili taraftarların yüreğine su serpti ve dört oyuncuyla anlaşmak üzere olduklarını açıkladı.

Mustafa Yumlu, Zeki Yavru, Mustafa Akbaş ve Akakpo ile bu hafta içinde anlaşmayı planladıklarını kaydeden Çubukçu, "İç transferi çözdükten sonra dış transferde beklenen adımları atmaya başlayacağız. Takıma direkt katkı sağlayabilecek 6-7 oyuncu transferi gerçekleştireceğiz. Taraftarımız bize güvensin. Oyuncu izleme ekibimiz, hocamız gece gündüz çalıştı ve bu konuda büyük mesafe aldık. Bu kadar olumsuzluğa rağmen mücadele edecek savaşacak bir kadro ortaya çıkaracağız.” dedi.

Yabancıların dışında bazı yerli oyuncularla da yolların ayılacağını kaydeden Çubukçu, "Kamp kadrosunda yer almayacak oyuncularla ilgili görüşmeler var. Buna göre bir değerlendirme yapacağız" diye konuştu.
Son Güncelleme: 20.06.2016 18:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
red61 2016-06-20 18:31:51

bende gerçekten de transfer yaptılar sanmıştım şaka gibi saydıkları isimlere bak

Avatar
Selim61 2016-06-20 18:44:28

Sakami bu? Ya arkadas bu Adam bizimle dalgami geciyor? Haberdegeri olmayan bu savsatayi haber diye bize sunana ne demeli? Müjdeymis dort oyuncuyla nerdeyse anlasmis mis mis da sambiyonluk kadrosu kuruyormusda,... kimmis bunlar. Yumlu akbas Zeki yavru vs...yönetici diye kimlere kalmis Trabzonum Yazik..!

Avatar
metin alemdar 2016-06-20 19:10:27

hiç anlaşmayın onlarla daha çok seviniriz yakmayın yakımı

Avatar