Ayrılmayı Kafasına Koydu

Bordo Mavili Yönetim pek çok oyuncusunu satmak için çare ararken hiç de beklemediği bir oyuncudan transfer talebi aldı.

Ayrılmayı Kafasına Koydu

Bordo Mavili Yönetim pek çok oyuncusunu satmak için çare ararken hiç de beklemediği bir oyuncudan transfer talebi aldı.

21 Haziran 2016 Salı 11:23
Ayrılmayı Kafasına Koydu
 Trabzonspor'dan ayrılmak isteyen Mehmet Ekici, Galatasaray'a gitmeme konusunda güvence verdi.

Bir süredir kendisine Bundesliga'dan takım arayan Mehmet Ekici yöneticilerle temas kurarak, futbol hayatına Almanya'da devam etmek istediğini iletti.

Ekici adının anıldığı Galatasaray'a gitmeyeceği konusunda da güvence vererek, bunun için sözleşmesine tazminat maddesi koydurmaya da hazır olduğunu kaydetti.

Tecrübeli oyuncudan gelen bu talep yönetimi ve teknik heyeti sıkıntıya sokarken öncelikle Mehmet'in kalması için ikna edilmesine çalışılacak, olmadığı taktirde yerine yeni alternatifler aranacak.


Son Güncelleme: 21.06.2016 11:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
oflu 2016-06-21 11:51:55

SAYIN YONETICILER MEHMET İ SATIN GITSIN OYNAMAK ISTEMIYORSA GÜLE GÜLE ATEN DURRAK YOP OYNIYACAKSIN BIR YAPTIGIN DURAN TOP A VURMAK GEC OYLE FUTBOL KALMADI PRES YOK KOŞMAK YOK O NE ALA YAN GEL OYNA YEMEZLER GÜLE GÜLE

Misafir Avatar
mehmet 2016-06-23 15:27:18 @oflu

oflu arkasdaş Hakan Çalhanoğlu mehmetten fazla ne iş yapıyoda milli takımda oynuyor, bunu bi düşün, sakattı verimli olamadı doğru ama önceki sezon mehmet harikaydı...bu yıl yine öyle olacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mahmut 61 2016-06-21 15:05:10

Benmi yanlış hatırlıyorum sen değilmiydin Trabzon da çok mutluyum burası benim evim başka takıma gitmem diyen ne olduda birden Almanya ağır bastı ve gitme kararı aldın hayırdır

Avatar
mehmet 2016-06-21 16:07:22

mehmet ekici trabzonsporun şu an en çok sevilen oyuncusu, iyi kadro kuracaksak gitmesi hem onun hem bizim için kayıp olur, ancak geçen sezonun kadrosu gibi bir kadro olacaksa gitmesi her taraf için faydalı olur.

Avatar
Bozbey61 2016-06-21 19:34:01

Bu yonetim trabzon sporu kumeye duşurmenin peşinde fenerli usda cok buyuk olaylar olcak kendini olduren adam trabzon spor icin usta terk et başkanliği sen işine bak sen fener hakkinda bir keşime konuş bakalim konuşamasin

Avatar