Flaş Haber
Kapat

Başkan Adayı Jaja'nın Kulübü İle Anlaşma Sağladı

Göreve gelmeleri halinde ilk icraatlarının Jaja’yı Trabzonspor’a getirmek olacağını söyledi.

Başkan Adayı Jaja'nın Kulübü İle Anlaşma Sağladı

Göreve gelmeleri halinde ilk icraatlarının Jaja’yı Trabzonspor’a getirmek olacağını söyledi.

04 Mayıs 2013 Cumartesi 11:49
Başkan Adayı Jaja'nın Kulübü İle Anlaşma Sağladı
Trabzonspor’un olağanüstü kongresine iddialı hazırlanan adaylardan Metin Atasoy göreve gelmeleri halinde ilk icraatlarının Jaja’yı Trabzonspor’a getirmek olacağını söyledi.
 
Metalist kulübüyle görüştü

Ukrayna’ nın ihracat yaptığı ülkelerden biri olduğunu belirten Atasoy ‘ Metalist Karkiv kulübü yöneticileriyle ticari ilişkilerimiz var. Trabzonspor taraftarı kimi isterse onu alacağız. Gittiğim her yerde Jaja’yı soruyorlar, bizimde bu oyuncuyu Trabzonspor’a yeniden getirmek boynumuzun borcu olsun’ dedi.

Onur Kıvrak’a İzin Vermeyiz

Atasoy, kulüple ilgili projelerini kongreye kısa bir süre kala açıklayacağına dikkat çekerek “ Camianın önemli isimleriyle bire bir görüşmelerimiz sürüyor. Trabzonspor nasıl yönetilecekse öyle yöneteceğiz. Öncelikli olarak takımı dizayn edeceğiz. Yabancı oyuncularla ilgili ciddi kararlar alacağız. Onur Kıvrak’ın gitmesinden söz ediliyor. Şu iyi bilinsin ki sadece ve sadece yurt dışına gitmesine izin veririz, Türkiye’ye gitmesi söz konusu bile olamaz’ diye konuştu.

Son Güncelleme: 04.05.2013 12:34
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
naci karabacak 2013-05-04 12:21:03

bu saatten sora jaja nın trabzonda işi ne_?
onu getireceke başkandan da hayır gelmez.

Avatar
Mehme Ozturk 2013-05-04 12:02:12

bir takimda iki birinci kaleci olursa orada disiplini sağlamak mumkun olmiyabilir.bence onur'u satmaktan başka bir care yoktur.burak gibi olmasin.5 e verdik simdi adamlar 20 ye satiyorlar.bunu trabzon basarmalidir.

Avatar
G.turan 2013-05-04 12:22:07

otur oturduğun yere,senin neyine başkanlık.ts'a jaja'yı getirecekmiş.oldu olacak yattara'yi,mise mise'yi de getir barı.

Avatar
Numan Sancak @Mehme Ozturk 2013-05-04 13:01:39

mehmet ozturk neden bahsediyorsun sen?? kalecilerden birisi gidecekse o da yine ne olursa olsun tolga olmalıdır. tolga bu zamana kadar ne zaman onur kadar başarılı oldu??? hem neden satılsınlar. biiri oynadımı oburu zaten oynamıyor. neyin disiplininden bahsettin acaba merak ettim ya. sen galatasaraylı falanmısın????

Avatar
ORHAN 2013-05-04 14:03:40

abi bu gelsin başkanlığa kesinlikle trabzonsporun jaja gibi yeteneklere ihtiyacı var

Avatar