Başkan Usta'dan Şaşırtan Benzetme

Başkan Muharrem USta, Muhammet Demir transferine Temel fıkrasıyla cevap verdi.

Başkan Usta'dan Şaşırtan Benzetme

Başkan Muharrem USta, Muhammet Demir transferine Temel fıkrasıyla cevap verdi.

20 Ocak 2016 Çarşamba 22:41
Başkan Usta'dan Şaşırtan Benzetme
 Trabzonspor Kulüp Başkanı Muharrem Usta Muhammet Demir transferinin gerçekleşme olasılığı konusunda konuşurken dikkat çeken benzetmede bulundu.

Demir transferiyle alakalı olarak sorulan soruya Başkan Muharrem Usta fıkrayla karışık cevaplar vererek; " Şu an için birşey yok. Teklifimizi yaptık ve bekliyoruz. Temel'e sormuşlar ne olur diye; " Oladabilir, olmayadabilir" demiş. Bizimde istediğimiz bir oyuncu bugün, yarın netleşir."dedi. 
Son Güncelleme: 20.01.2016 22:43
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hasan Demir 2016-01-20 23:07:07

Ulan 10 gündür bugün yarın diyon. Siktin bizi ya. Bu angut başkanların hepsimi böyle olur. Sadri başkan ve atay aktuğ gibi başkanlar nerede?

Avatar
Memo memo 2016-01-20 23:29:19

Paraniz yoksa gelmeyecektin baskan nevzat aydin 500 milyon dolar kazandi versin 50 milyon dolari yöneticilik böyle zamanlarda olur bilmem kac hastanen var 10 yönetici 10 milyon avro verse borc biter stad acilisinda paraniz gelir merak etmeyin.

Avatar
birbilen 28 2016-01-21 01:17:27

ts kulübü temele kadar düştüyse,vay taraftara.bence soltarafa oyuncu ihtiyacı daha elzemdir...

Avatar