Başkandan Flaş Transfer Açıklaması

"Transfer için borçlanmam"

Başkandan Flaş Transfer Açıklaması

"Transfer için borçlanmam"

17 Ocak 2014 Cuma 02:38
Başkandan Flaş Transfer Açıklaması
 İbrahim Hacıosmanoğlu, forvet için astronomik şartlarda transfer yapmayacağını söyleyerek, “O işlerin kulübü nasıl durumlara düşürdüğünü, başkan olduğumda yakından gördüm” diye konuştu

Camia, taraftarlar ve teknik heyet, bir an önce forvet transferinin bitirilmesini bekliyor. Yönetim, dört bir koldan çalışmalarını sürdürüyor ancak henüz bir gelişme yok. İbrahim Hacıosmanoğlu’nun, bu konuyla ilgili olarak yakın çevresine ilginç açıklamalar yaptığı öğrenildi. Başkanın, “Forvete transfer şart, bunu ben de biliyorum. Kulüp başkanı olarak sorunu çözmekten de ben sorumluyum. Çalışıyoruz, emek ve vakit harcıyoruz. Bu nedenle gönlüm rahat” dediği kaydedildi. Yönetim olarak borçlanma yetkileri olduğunu hatırlatan İbrahim Hacıosmanoğlu’nun, “İstersem bu yetkimizi kullanarak astronomik şartlarla transfer yapabilirim. Ancak o işlerin kulübe ne tür sorunlar getirdiğini, göreve adım attığım günden bu yana çok iyi gördüm. Bu yüzden böyle bir şey yapmam. Şartlarımıza uygun bir forvet için uğraşıyoruz. Kampa yetiştirmek isterdim ama şartlar oluşmadı. Transferin son anına kadar listemizde, teknik ekiple uzlaştığımız oyuncular üzerinde çalışacağız. Bu takımın iyiliğini, performansının yükselmesini en çok bek isterim” ifadelerini kullandığı belirtildi.

Son Güncelleme: 17.01.2014 02:39
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
emrah kahraman 2014-01-17 10:40:34

bencede çok paralar harcanarak transfer yapılmasın ama sende çıkıp berbatovdan daha iyisini alıcaz deme.bak ne oldu ağaoğlu yalan etti sen sözünü yerde bırakacak adam değilsin aklı selim konuşman gerekiyor başkan.maalesef biz transfer yapamıyoruz hiç kimse kızmasın ama şimdiye kadar hep beceriksiz yöneticilerimiz oldu.çok zor değil ya mustafanın yanına iyi bi stoper colmanın yanına iyi bir ön libero bi tane forvet arkası(batalla.ben arfa gibi)bi tane de net forvet berbatov gibi.berbatovdan iyisi paris germain de zlatan ibrahimoviç

Avatar
Omer 2014-01-17 12:17:31

ya baskan sen bu takima gelmeden once yildiz oyuncu soz verdin , sen nasil bir adamsin soylermisin , sozunde tutmayi trabzonsporda degil trabzonda tutmazlar , ben senden daha cok trabzonsporluyum , ama konyaliyim , senin gibi baskan olmaz ya , gsnin yedigindeki yektayi bile alamiyorsun ozaman neden baskanlik yapiyorsun kardesim , git koyde koyunlarin basinda dur , reel madridin 1 milyar eurodan fazla borcu var ama baskan daha oyuncu aliyor , yildiz oyuncu alirsan 2-3 ayda tekrar o parayi cikarirsin , sponsor , forma , taraftar daha cok gelir , ama simdi sen agliyorsun taraftar neden gelmiyor tabi gelmez baskanlik yapmiyorsun ondan ....ama senle olmaz bu lutfen delikanli baskansan trabzonsporu seviyorsan istifa et cek git ama sen kendini mafya sanan buyuk gozukmek icin , politikaya giren ve ordaki buyuk insanlarin kicina yalarsin ancak ...istifa et yonetim istifa yada yildiz forvet al gel yoksa trabzondaki insanlar sizi istifa etirmeyi iyibilir ,

Avatar
beytullah61 2014-01-17 12:56:30

boşuna demedik lafontenden masallar die :)

Avatar
ziganalı hakan 2014-01-17 14:03:02

bekliyoruz bakalım yine yıldız diye 30 yaş üstü topçu gelmesinde gerçi hiç gelmemesinden daha iyidir. o diilde kasımpaşa gibi takımlar ucuza genç iyi oyuncular getirebilirken biz neden bulamıyoruz ben onu anlamıyorum işimizemi gelmiyor

Avatar