Başkandan Şok Eden M'bia Açıklaması

Trabzonspor'da Mbia transferinin neden gerçekleşmediği ortaya çıktı.

Başkandan Şok Eden M'bia Açıklaması

Trabzonspor'da Mbia transferinin neden gerçekleşmediği ortaya çıktı.

20 Haziran 2015 Cumartesi 16:32
Başkandan Şok Eden M'bia Açıklaması
 Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu Kamerunlu orta saha oyuncusu M’Bia'nın transferi hakkında açıklamalarda bulundu. 

Başkan Hacıosmanoğlu şöyle konuştu:

"M,Bia ile anlaşma yaptık. Ama resmiyete dökmedik. Elden kaçmasın diye dün tesislerde ön protokol yaptık. Fakat orada bir madde vardı. O maddeden oyuncuyu vazgeçiremedik. İmza parası filan sorun değildi. Yıllık 2.6 milyon Euro garanti paraya da evet demiş ve imzalamıştık. O maddeden onu vazgeçirebileceğimizi düşündük.

O madde de ‘Alacaklarında 15 günden fazla gecikme olursa serbest kalır. Ayrıca her geçen gün için 5000 euro faiz alır’ ifadesi vardı. Dün görüşmeleri bırakıp gitmesin diye kabul etmiş gibi gözüktük. Ancak bugün  o maddede esneklik yapmasını ve bu süreyi 45 güne çıkarmasını istedik. Fakat burnundan kıl aldırmadı. Süleyman beyle İstanbul’a geldi. Ben İstanbul’dayım. Süleyman beye ‘onu gönder’ dedim. O da İstanbul’da kendisiyle vedalaştı. Şu an Süleyman beyle kendi ofisimdeyim. Çok daha iyi oyuncular alacağız. Kimse hayal kırıklığı yaşamasın’."

Kaynak: Trabzon Haber
Son Güncelleme: 20.06.2015 16:35
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hasan dereli 2015-06-20 16:58:45

Ya basin gidin artik bu nasil bir transferpolitikasi sakami bu ?! Tolgay arslanla fotoraf cekdir Besiktas alsin .. sonra Mbiayi karsila transfer ettik de Trabzona kadar getir bir Madde yüzünden geri gönder ozmn sizde zamaninda ödeyin paralarini futbolcularin ! Trabzonspor bu yakismiyor Baskan yakismiyor yaziklar olsun hepinize ! ..

Avatar
kağan 2015-06-20 18:34:19

Siz ufak ufak bavullarınızı toplantı sizi işiniz değil iyi oyuncu almak, bide adama yalan söylediğimiz itiraf ediyorsunuz, oda size haklı olarak güvenmiyordu.

Avatar
Zagar 2015-06-20 18:55:25

Sizin gibilere janko gerek mal mal secinirsin 3milyonlar ucdu giderken.adam paralari sivirmiyor bari?!??!

Avatar
bedirhan 2015-06-20 16:59:11

lan mal başkan

Avatar
ali 2015-06-21 01:08:42

Sayın başkan bu zamana kadar hangi vaaddiniz gerçekleşti,kulübü ve camiayı oyuncağınız yaptınız.insanları aptalmı zanediyorsunuz.Yeter artık.

Avatar
Trabzonlu 2015-06-21 01:27:58

''Dün görüşmeleri bırakıp gitmesin diye kabul etmiş gibi gözüktük.'' Trabzonspor başkanlık koltuğunu işgal eden şahsın kurduğu bir cümle yukarıdaki . Bu zamana kadar yapılan tüm seviyesizlikler tüm karaktersizlikler bir tarafa yalnız başına şu cümle dahi herşeyi özetliyor . 3 tane koyun güdemeyecek adama takım emanet ederseniz kardeşim , eskiden 4.Büyük diye bahsedilen Trabzonspor'u da alay konusu edersiniz . Mbia gitmeden onla da bir foto çektir İbo , Tolgay'la olan fotonun yanına asarsın .

Avatar
Cengiz 2015-06-21 04:20:07

Merhaba. Başkanım. Ne. Oluyor. M

Avatar
YILMAZ ALTUNTAS 2015-06-21 04:27:39

ALIN ; ALIN Gecen sezon 30 tane aldiniz 5.oldunuz 10 tane daha alinki belki 4. olursunuz.Iyi alis verisler.

banner573

banner575