Flaş Haber
Kapat

Başkandan Transfer Açıklaması

Sadri Şener transfer konusu hakkında açıklamalarda bulundu.

Başkandan Transfer Açıklaması

Sadri Şener transfer konusu hakkında açıklamalarda bulundu.

18 Ağustos 2012 Cumartesi 14:35
Başkandan Transfer Açıklaması

Trabzonspor'daki transfer çıkmazı ile ilgili Trabzonspor Başkanı Sadri Şener açıklamalarda bulundu.

 

Yabancı forvet ve stoper için çalışmalarını sürdüren ancak hazırlık kampına bu transferlerin yetişmemesi üzerine eleştiri alan Başkan Sadri Şener’in, transfer sezonu bitimine kadar en azından forvet oyuncusunu takıma kazandıracağını söyledi.

 

Bordo-mavili yöneticilerle yaptığı konuşmalarda transfer çalışmalarının sürdüğünü ancak ya futbolcunun ya da kulübünün istediği yüksek fiyatlar nedeniyle transferde ilerleme kaydedemediklerini vurgulayan Şener’in, “Videoton’u elememiz halinde UEFA’ya ikinci bir liste bildireceğiz. Bu arada da transferleri yetiştireceğiz.Arkadaşlarımız transfer için yoğun bir çalışma içinde. Grup maçlarına yeni transferimizle başlayacağız” dedi.

Son Güncelleme: 18.08.2012 16:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
murat haciefendioğlu 2012-08-18 17:21:02

biraz az yesenda en az bir fulbolcu alacak paran olsa şerefsiz sattıklarını beleşemi verdin birde acıklama yapıyor salak herif

Avatar
murat varol 2012-08-18 19:18:25

seni allah bildigi gibi yapsin diyecek bir sey bulamiyorum halalen utanmadan cikmis kanusuyorsun bir transfer yapamiyorsun birde konusyorsun cebini doldurdugun yemedimi git artik.....

Avatar
samat güner @murat haciefendioğlu 2012-08-18 19:30:57

bu adamdan trabzonspora fayda gelmez....utaması da kalmamış

Avatar
tamer taşkın 2012-08-18 20:00:34

nah bu oyunla gruplara kalırsınız amq

Avatar
bluemandream 2012-08-18 21:43:01

sadri şener sen sanırım tek futbolu ben biliyorum ayağına gidiyorsun.bu taraftara yaptıgın eziyet bir gün sipil sipil cıksın senden başka birşey demiyorum bir gram hakkım var ise hakkımıda helal etmiyorum.allahından bul

Avatar
cılgın laz 2012-08-18 22:39:06

sizdeki bu zihniyetle hic bi bok alamazsınız bırakın palavra atmayı.yok sahlanacakmıs trabzon ben sampıyonlugu görmeyı bıraktım ıyı futbol gormeye hasretım sizne konusuyosunuz .

Avatar
isyankar ts 2012-08-18 23:35:16

yazıklar olsun bizi ele güne rezil ettiniz sesimi duyan varsa istifa etsin

Avatar