Flaş Haber
Kapat

Emerson Hakkında Flaş İddia

Trabzonspor'un görüşmeleri borsaya bildirdiği yıldız futbolcu hakkında flaş iddia ortaya atıldı

Emerson Hakkında Flaş İddia

Trabzonspor'un görüşmeleri borsaya bildirdiği yıldız futbolcu hakkında flaş iddia ortaya atıldı

01 Eylül 2012 Cumartesi 14:41
Emerson Hakkında Flaş İddia

Trabzonspor’un yeni transferi Emerson sakat mı ?

 

Trabzonspor’un Portekiz’in Benfica takımından transfer ettiği Emerson’un Benfica’da oynarken iki dizinden de sakatlık problemi yaşadığı ortaya çıktı.

 

İki dizinden de problemi bulunan Emerson’un sakatlığının tam kapasite ile futbol oynamasına engel olup olmayacağı sağlık kontrolünün sonuçlarından sonra belli olacak.

 

Trabzonspor kulüp doktoru Dr. Mesut Çelebi, dün sağlık kontrolünden geçen Emerson ile ilgili olarak hastaneden gelecek raporları gördükten sonra bu futbolcu ile ilgili kesin kararı verecek.

Son Güncelleme: 01.09.2012 14:42
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
g.emirze 2012-09-01 14:51:50

kimi kandırıyorsunuz ya başkan yapma ne olur başaramadık de yanlışlar yaptık de geç kaldık de

Avatar
k. karaahmet 2012-09-01 15:28:26

yuuuh yaa

Avatar
AHMET USTA 2012-09-01 16:25:43

ben söyleyeyim. elenince avrupadan vaz geçtiler. sağlam kaynaktan haber aldım.

Avatar
emre 2012-09-01 16:49:57

ya resmen diyorsunuz ki biz araştırmadan futbolcu alıyoruz beceriksiziz yada bu futbolcu takımın halini gördü kaçıyor

Avatar