Emerson Trabzon'a Geldi Ama...

Trabzon'a gelen yıldız futbolcu ile görüşmeler borsaya bildirilmişti.

Emerson Trabzon'a Geldi Ama...

Trabzon'a gelen yıldız futbolcu ile görüşmeler borsaya bildirilmişti.

31 Ağustos 2012 Cuma 23:28
Emerson Trabzon'a Geldi Ama...
Futbolcunun sağlık kontrolünden geçtikten sonra şehri gezeceği, kalacağı yeri gördükten sonra anlaşma sağlanacağı öğrenilmişti. Yıldız futbolcu ile görüşmelerin uzaması kafalarda soru işaretleri doğrurken, konu ile alakalı Giray Bulak'ın " şu an futbolcu ile görüşmelerimiz sürüyor, net şekilde anlaştık diyemeyiz.Büyük olasılık ile yarın (Cumartesi) anlaşma sağlanır ama transferin gerçekleşmeme yok dersem yalan olur " şeklinde konuştuğu öğrenildi.

N'Doye ile yapılan transfer görüşmeleri borsaya bildirilmesine rağmen, gerçekleşmemişti. Yıldız futbolcu Sadri Şener ile foto çekilerek sosyal medya ile paylaşmıştı. Bir çok yetkili ismin transferin bittiğini açıklamasına rağmen transfer gerçekleşmemişti.

Taraftar Ne Diyor?

Dün oynanan ve elendiğimiz maçın ardından yapılan bu transferler hakkında bir çok taraftarın görüşü, otobanda giderken tabelada yazan "köfteci, İki kilometre geride" yazısına benzetiyor.

Son Güncelleme: 31.08.2012 23:45
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
osman kucuk 2012-09-01 00:15:23

bu durumla ilgili lugatimizda bircok deyim ve atasozu var ama cogu mustehcen oldugu icin yazmayacam. bu durum tamamen transferle ilgili sorumlular ve bu sorumlulara agirligini koyup adam
gibi bir transferi 3 aydir yaptiramayan senol hocanon basiretsizligidir. simdi istedigin kadar transfer yapsan ne olacak ilk ikiye hatta uve dorde bile girme sansin az. taraftarin bi sezondan

Avatar
fevzıcık 2012-09-01 00:19:32

la alsnz nolcak vidotona elnrk trkynın puanında dusrdu ztn az bsydı daha alsnz nolck 1 sene bosa çöpe gıttı ayıp neyse bnce trabzn lıgde 4. olck bsne

Avatar
momi 2012-09-01 00:25:32

daha bir kaç saat önce bunu abimle konuşuyodum sağlık testlerinden geçemedi deyip geri, gönderirler diye ben bu yönetimden herşeyi bekliyorum hiç bir şey süpriz olmaz benim için artık..imza atılmadanda hiçbir habere inanmıyorum

Avatar
Hakan yumak 2012-09-01 00:35:12

alacagimiz her topcunun videosunu izledigim de olumlu seyler gorurdum ama emirson videosunu izledim buzim ferhatla ceche yazik onlardan iyi degil bence ancak gonlumden gecen bize yararli olmasidir.

Avatar
ulas 2012-09-01 00:49:00

eğer bu adamdan vaz gecersen sen bu işi biliyorsun demektir giray hoca cünkü bu adamın gecen yıl 39 maçda asisti bile yok ömründe golü yok yani tam bir el freni bu takım ikinci bir zokorrayı kaldıramaz gol atmamış bir sol bek iyi değildir ..biz cale yi beğenmiyorduk calenin golu var asisti var

Avatar