Fatih Tekke Suskunluğunu Bozdu

Trabzonspor kaptanı Fatih Tekke, Trabzonspor'a transferi hakkında konuştu

Fatih Tekke Suskunluğunu Bozdu

Trabzonspor kaptanı Fatih Tekke, Trabzonspor'a transferi hakkında konuştu

27 Temmuz 2012 Cuma 19:18
Fatih Tekke Suskunluğunu Bozdu
Trabzonspor’un eski gol kralı oyuncularından  Fatih Tekke önceki gün gittiği Trabzonspor’da  teknik direktör  Şenol güneş’in yanı sıra   Asbaşkan Nevzat  Şakar ile de bir görüşme yaptı. Fatih Tekke’nin bu görüşmelerde   Trabzonspor kurmaylarına  ; ‘ Benim için  para önemli değil. Ne verirseniz ne uygun görürseniz  razıyım. Ancak bir hedefim var.  Bu kulübe hizmeti geçmiş birisi olarak 1 yıl daha bu formayı giyerek takıma ağabeylik yapıp  1  yıl sonrada futbola nokta koymak istiyorum. Yani   bu formayla  futbolu bırakmak niyetindeyim. Bana bu şansı verin’  dedi. Asbaşkan Nevzat Şakar ise bu konuda Şenol Güneş’in kararının önemli olacağını  ama henüz  hocadan  bir talep gelmediğini söyledi.

Kaynak : TrabzonHaber
Son Güncelleme: 27.07.2012 19:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
eses123 2012-07-27 19:26:06

fatih tekke gelirse trabzon stoper konusunda rahatlar fatih yıllarca trabzonsporda oynamış kç kere kup görmüş birisi trabzon fatih tekkeyi alırsa çok büyük bir transfer yapmış olur :)

Avatar
melih bayram 2012-07-27 19:26:14

adam adam fatih sultan tekke. bu cümleleri yıllar önce tekrar telaffuz etmişti ama . o zaman alınmamıştı. yazıklar olsun böyle yönetime.. alın şu adamı gol bile atamasa ismi duruşu adamlığı yeter..!! alın ulan!!

Avatar
mithat bak 2012-07-27 19:26:58

arkadaşlar bence fatih tekke değil 1 yıl 2 sezondaha futbol oynr vede jübilesini trabzonda yabıb trabzona daha uzun yıllar hizmet verebilir bize bizden başkası yaramaz

Avatar
Erdem Acar 2012-07-27 19:27:18

senin için para önemli değil çünkü bitmişsin zaten. suratına bakan hiç bir takım yok ki parayı dert edeceksin. şimdi sana başka bir takımdan teklif gelse süper paralı bir teklif o zaman dermisin trabzona benim için para önemli değil. dersin ki bak o takım verdi bilmem kaç milyon euro sen ne veriyon trabzon. ona göre sen daha yüksek veriyorsan sana geleyim yok dersen o takıma gidiyorum. milleti kandırmayın futbolcuylar hepiniz aynısınız bu konuda.

Avatar
ŞEVKET ŞİMŞEK 2012-07-27 19:34:06

çok sevdiğim fatih tekkenin eski kulübüne yaptiği teklifi yerinde buldum sayin antrönörümüz şenol güneş bu konuya gerkli yaniti vereceğini sanirim gönül ister böyle şeyleri hakli dir fatih tekke onun bu isteğinin yerine gelmesini arz ve talep ederim saygilarimla

Avatar
ts6161 2012-07-27 19:43:01

delikanlı adamsın sen fatih brakmana da üzülmüyor değilim inşallah bir senede olsa seni o forma ile ter dökerken tekrar görürüz.
fatih sultan tekke

Avatar
HAYRETTİN BAŞARAN 2012-07-27 19:45:56

trabzon spor için 10 tane yabanci golcüden iyidir fatih tekke adam gibi adam fatihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Avatar
hakan güney @Erdem Acar 2012-07-27 19:49:13

lan erdem acar salak salak konuşmaa serefsizz

banner573

banner575