Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Fatih Tekke'ye Sadri Şener Engeli

Teknik direktör Şenol Güneş ve taraftarın takımda görmek istediği golcü Fatih Tekke'nin transferine başkan Sadri Şener karşı çıktı

Fatih Tekke'ye Sadri Şener Engeli

Teknik direktör Şenol Güneş ve taraftarın takımda görmek istediği golcü Fatih Tekke'nin transferine başkan Sadri Şener karşı çıktı

28 Temmuz 2012 Cumartesi 02:19
Fatih Tekke'ye Sadri Şener Engeli
Trabzonspor'un efsane golcüsü Fatih Tekke'nin takıma dönüşüne başkan Sadri Şener engel oldu. Teknik direktör Şenol Güneş'le görüşen ve bordo-mavili formayı giymeye hazır olduğunu söyleyen Fatih Tekke ile iki yıllığına anlaşmaya varıldığı ancak başkan Sadri Şener'in araya girerek transferin gerçekleşmesine engel olduğu dile getirildi.

İki yıl önceki sözleri unutulmadı
İki sezon önce Zenit'ten ayrıldığı dönemde "Yönetimde benim kadar Trabzonsporlu var mıdır?" sözlerini kullandığı bir basın toplantısı düzenleyen Fatih Tekke'nin transferine bu sözler engel oldu. Fatih'in 20 Ocak 2010'da düzenlediği basın toplantısından sonra Sadri Şener, "Ben burada olduğum sürece Fatih Tekke bu kapıdan içire giremez" demişti.

Son Güncelleme: 28.07.2012 02:20
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
alikemal akyasan 2012-07-28 03:07:19

bakan çok doğru bir laf etmiş fatih tekke iki kere topa vurabiliyorsa bunu trabzonspora borçludur kimse trabzonsporun üzerınde değildır

Avatar
yusuf k 2012-07-28 10:35:53

o sadri kimmis de hoca istiyosa almiyo?? alacak. hani hocanin istedigini aliriz derdi. hani transfer hocanin elindeydi? alacak sadri okadad seve seve almazsan..... alacaksin! dogru diyo fatih onun kadar tsli trabzonlu yok olmayacakda!

Avatar
Abdullah dizdar 2012-07-28 12:28:16

o zaman sen gi̇t başkan sanki̇ burasi seni̇n babanin çi̇fli̇ği̇sen öz usağina sahi̇p cikmiyorsunki̇ zaten basari geti̇r bu takima sen fati̇he karsi duramazsin

Avatar