Filip Djordjevic Trabzonspor Yolunda

Aybaba'nın Beşiktaş'ta görev yaptığı dönemde çok istediği golcü futbolcu Trabzonspor yolunda...

Filip Djordjevic Trabzonspor Yolunda

Aybaba'nın Beşiktaş'ta görev yaptığı dönemde çok istediği golcü futbolcu Trabzonspor yolunda...

12 Ocak 2014 Pazar 14:39
Filip Djordjevic Trabzonspor Yolunda
Sırbistan formasıyla başarılı performans gösteren ve birçok kulübün transfer listesine giren Sırp forvet için Hacıosmanoğlu harekete geçti.

Şuanda Fransa'da görüşmelerini sürdüren Hacıosmanoğlu'nun bu transferi bitirip futbolcuyla beraber Türkiye'ye dönmesi bekleniyor.

Fransa'nın Nantes takımında forma giyen 27 yaşındaki tecrübeli futbolcu Filip Djordjevic'in transferini bitirmek için görüşmelere geçen Hacıosmanoğlu'nun, olumlu sonuç aldığı ve transferin bitmesinin an melesi olduğu öğrenildi.

Djordevic'i tanımak için tıklayın
Son Güncelleme: 12.01.2014 18:07
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ömer 2014-01-12 18:09:45

Zaten baska birseyde beceremezdin

Avatar
Cem Erman 2014-01-12 18:58:26

Anlamıyorum her gün günte yeni bir isim ben bu isimi Tanımıyorum siz en iyisi cartozoyu alın Bizi Böyle isimlerle kantırmayın

Avatar
Cemal karadeniz 2014-01-12 23:50:03

Böyle devam ediyoz deyin taraftari kandirmayin

Avatar
mert 2014-01-13 15:43:04

Işiniz gücünüZ palavra en iyisi istifa edin onu da edemezler

Avatar
Adem kuğu 2014-01-13 16:57:26

Bunlari yalan makinasina baglasan makina kafayi yer bunlar tam bir palavra makinasi

Avatar
hasan danismaz 2014-01-13 17:10:16

Sizherhalde meyva sebzemi alinacagani dusunuyorsunuz ayip bekleyin bakalim gorun sabirli olun ben gunde yuzsefer tiransifer haberlerine bakiyorum ama kolaydeyil cunku eskiden tirasiferlerde cokyalnis yapildi

Avatar
Avni Arif Isvec 2014-01-15 11:46:27

trabzonsporda forvet var boosuna paralari vermeyin,ama ikinci bir forvet daha lazim derseniz ozaman tamam.emre geliyor ve inanin ki bu adam buragi da gececek yeter ki bir sans verilsin. trabzonspora iki orta saha ve sol bek lazim bunlarin disinda bosuna para harcamanin. olcan iyi bir topcu amma : uzaktan deneyen sutlari atmassa cok daha iyi olur.herbir macta 3-5 sut bosuna vurmaktadir ve rakibe böylece sans tanmaktadir bu huyundan vaz gecmelidir!

Avatar
Burak 2014-01-18 16:42:01

tamam forvet lazım da forvete top verecek ortasaha nerde. solbek ve stoperde sıkıntı 4 transfer lazımken elde var 0 olmuyor başkan

banner573

banner575