Galatasaray'a Giden Futbolcu Geri Dönmek İstiyor

Trabzonspor’da eskiye dönüş planı var...

Galatasaray'a Giden Futbolcu Geri Dönmek İstiyor

Trabzonspor’da eskiye dönüş planı var...

03 Nisan 2013 Çarşamba 11:14
Galatasaray'a Giden Futbolcu Geri Dönmek İstiyor
Asbaşkan Nevzat Şakar’ın Umut Bulut’a her zaman kapılarının açık olduğunu söylemesi camiada olumlu karşılanırken; yönetim G.Saray’da eskisi gibi forma şansı bulamayan Engin Baytar ve Kayseri’de kiralık oynayan Ceyhun Gülselam’ı da almak için harekete geçecek... Tolunay Kafkas’ın da onay vermesi halinde Umut, Engin ve Ceyhun’un yeniden Trabzonsporlu yapılması hedefleniyor. Engin Baytar’ın yeniden Bordo-Mavili formayı giymek istediğini Trabzon’daki çok yakın arkadaşlarına söylediği ifade edilirken, Umut Bulut ve Ceyhun Gülselam’ın da aynı duygular içerisinde oldukları bildirildi.

ENGİN BAYTAR A2'DE ŞOV YAPIYOR

Cüneyt Çakır'a fiziksel müdahalesi sonrası 12 maç ceza alan Engin Baytar, A2 takımında şov yapıyor. Engin'in 1 gol attığı Ümraniye'deki maçta lider Beşiktaş'ı 4-2 yenen G.Saray'ın diğer sayılarını Okan Derici, Furkan Özçal ve Mertan Caner Öztürk kaydetti.

Son Güncelleme: 03.04.2013 11:16
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fatih 2013-04-03 13:22:58

sakın bu şerefsizi geri alalım demeyin.ne demek yahu galata da forma şansı bulamıyorum o yüzden trabzona geri dönmek istiyorum.burası yol geçen hanımı lan.ceyhun meyhun ne ayaksınız olum siz ne ceyhunu böyle malları takıma alırsanız canım kadar sevdiğim trabzondan soğutmayın olum bizim.

Avatar
gerçek taraftar 2013-04-03 13:38:09

geri dönüşler değil , yeni kanlar gerek bu takıma , geri dönecekse gökdeniz fatih dönmeliydi onlarında yaşı geçti. engin dönse nolur dönmese nolur

Avatar
trabzonspor 2013-04-03 13:45:41

bu oyuncular bizim sirtimmizdan vuran oyunculara ihtiyacimiz yok umut haric

Avatar
ali terzi 2013-04-03 15:42:12

gidenleri geri almak çok yanlış yeni yüzler lazım genç ve savaşçı bir takım kurulmalı 1 yıl yapılanmaya gidilmeli daha sonra çekirdek kadro oluştutulup şampiyonluğa oynamalı tabi bu federasyonla mümkün değil

Avatar
En Büyük TS 2013-04-03 16:38:42

ya abi bi gidin bu takıma gelirse bu takım tutulmaz havalara girip gtmiyeceklerdi...

Avatar
muharrem kose 2013-04-03 16:47:25

sakin geri almayin onlar gibi zaten cok var

Avatar
selim genç 2013-04-03 19:36:51

engin ceyhun ac kalmışır alın sonrasında müzeye koyarsınız. bu nasıl habercilik yaa dalga mı geciyorsunuz hasan uçüncü nerede onun la da 5 yıl sözleşme yapın

Avatar
edip 2013-04-03 20:35:47

hadi ya evi terkedip dönen karıdan hayır gelmez!!!!!!!!!

banner573

banner575