Flaş Haber
Kapat

G.Antep Serdar'a Karşılık Kimi İstedi?

Trabzonspor'da Serdar Kurtuluş harekatı yeniden başladı.

G.Antep Serdar'a Karşılık Kimi İstedi?

Trabzonspor'da Serdar Kurtuluş harekatı yeniden başladı.

05 Ağustos 2012 Pazar 11:42
G.Antep Serdar'a Karşılık Kimi İstedi?
 Şenol Güneş'in kadroda görmek istediği isimlerden Serdar Kurtuluş konusunda Gaziantepspor "Sapara" diye diretiyor. Kırmızı- siyahlı kulübün, Slovak futbolcunun yanı sıra 1 milyon euro da ücret istediği ifade ediliyor.
Son Güncelleme: 05.08.2012 11:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ahmet gündoğdu 2012-08-05 14:32:21

trabzonsporun yöneticilerini kınıyorum sebebine gelince yabancı sayısını sğsıys indirmek istiyor amma yine yabancı almaya çalışıyor yerli var iken yabancıya 5-6 in yuro veriyorlar da yerliye bu parayı niye veremiyorlar yabancıları altkları fiatda satmıyorlar hürmetler

Avatar
Mehmet Ayaz 2012-08-05 15:13:05

sapara kalırsa yine oynatılmayacak ve yabancı kontenjanında fuzuli yer işgal edecek. bence bu takas gerçekleştirilmeli. hiç değilse gelecek sezon için bir yerli kadro alternatifimiz olacak.

Avatar
.... 2012-08-05 15:40:51

kesinlikle takas edilmeli hem yabancı sayısı azalır hem yerli futbolcu almış oluruz ama 1 milyon euro biraz daha azağı çekilmeli sapara da en az onun kaar iyi

Avatar