Jaja Trabzon'a Haber Yolladı!

Trabzonspor’un Metalist Kharkiv’den 2010-2011 sezonunda büyük umutlarla transfer ettiği, yetenekleriyle herkesi kendine hayran bırakmasına rağmen özel hayatıyla ve disiplinsizlikleriyle herkese saç baş yolduran Brezilyalı orta saha oyuncusu Jaja Celho, dönüş yapmak

Jaja Trabzon'a Haber Yolladı!

Trabzonspor’un Metalist Kharkiv’den 2010-2011 sezonunda büyük umutlarla transfer ettiği, yetenekleriyle herkesi kendine hayran bırakmasına rağmen özel hayatıyla ve disiplinsizlikleriyle herkese saç baş yolduran Brezilyalı orta saha oyuncusu Jaja Celho, dönüş yapmak

17 Ağustos 2015 Pazartesi 13:23
Jaja Trabzon'a Haber Yolladı!
 Bordo-Mavili takımdan ayrıldıktan sonra Al-Ahli’ye transfer olan, buradan Brezilya’nın İnternacional ekibine geçiş yapan ve son olarak yine eski takımı Dnyepo’ya giden Brezilyalı futbolcu Jaja, burada da iki sezon oynadı. Ancak şu anda bonservisini eline aldığı ve boşta bulunduğu ve dönmek için haber gönderdiği öğrenildi.

‘TRABZONSPOR’A GELMEK İSTİYORUM’

Brezilyalı futbolcunun menajerine, “Ben Trabzonspor’da oynamak istiyorum. Bu nedenle ilgililerle bağlantıya geç ve eski takımıma dönüşümü sağlamaya çalış” dediği belirtildi. Jaja’nın menajerinin de Trabzon’a gelip, özellikle Sportif Direktör Süleyman Hurma’ya aracılarla ulaştığı ve, “Jaja’nın bonservisi elinde, isterseniz, çok düşük maliyetli olarak gelebilir” dediği vurgulandı. Bordo-Mavililerin yetenek olarak Jaja gibi bir isme ihtiyaç duyduklarını söyledikleri ama disiplinsizlikleri nedeniyle transferinin mümkün olmayacağını menajerine ilettikleri dile getirildi.

sporyorum
Son Güncelleme: 17.08.2015 13:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ne jajası 2015-08-17 13:39:25

adam bitmiş sıfırı tüketmiş jaja diyorlar

Avatar
yunus 2015-08-17 13:52:57

kardeşim nasıl bi habercilik anlayışıdır adam bir ay önce çin e transfer oldu siz bonservisi elinde diyorsunuz ilkokul mezunumusun nesin git başka iş yap

Avatar
Jaja 2015-08-17 13:58:38

Hep yalan haber her seferinde aynı ama kim Ne derse desin bu adam Trabzonspor gelsin yine iş yapar yine top oynar taraftarı da çoşturur !

Avatar
alın alın alın 2015-08-17 13:42:11

Alın ulan alın almalısınız alın işte almalısınız kardeşler

Avatar
ts61 2015-08-17 14:31:32

şenol güneşin en büyük hatası bu adamı yollamak.disiplinsizliklerin amk.adam canavar gibi oynuyodu

Avatar
hahah 2015-08-17 19:37:07

adam gittiğinden beri geri dönüyor her sene. boş verin bu haberleri.

Avatar
serdar 2016-05-14 16:35:36

bu trabzon bu kafayla nah sampion olur jaja gibi oyuncuyu almayan ve gidip baska oyuncu bakip dunya paralari harcayan yonetim ve yonetim kutulu han sampion olur hala ersu yanal diyorlar ya bir gidin ertugrul saglami getirin adam gibi adam her yetkiyi ona verin en azin dan adam ugrasir bunalr ayni kafa ayni tas ayni hamam tranzon dan bole gider se bir bok olmaz olamaz da kafa yapisi degismesi lezam ben taraftar olarak isder hakli gorun isder gorneyin bu kafayla bir bok olamaz bu trabzon spor

Avatar