Flaş Haber
Kapat

Jaja Trabzonspor İçin Ne Dedi?

Jaja transferinde son durum...

Jaja Trabzonspor İçin Ne Dedi?

Jaja transferinde son durum...

15 Haziran 2013 Cumartesi 14:45
Jaja Trabzonspor İçin Ne Dedi?
 Trabzonspor yönetiminin, Jaja konusunda acele etmeme kararı aldı. Yönetimin, taraftarların takımda görmeyi çok istediği Brezilyalı oyuncu için Ukrayna ekibi Metalist Kharkiv'e ilk teklifin yaptığı ve beklemeye geçtiği belirtildi. Jaja'yı uygun bir bedelle renklerine bağlamak isteyen yöneticilerin, eldeki yabancılardan bazılarıyla yollarını ayırdıktan sonra Jaja için girişimlerini yoğunlaştırcakları ifade edildi. 

Jaja'nın da Trabzonspor'a dönmek için kulübü Metalist Kharkiv'e baskı yaptığı gelen haberler arasında. Brezilyalı oyuncunun kulübü ile yaptığı görüşmede, "Beni Trabzonspor istiyorsa verin.  Hayatımın en güzel dönemlerini orada geçirdim. Yeniden Trabzonspor'da oynamak istiyorum, sizden kolaylık bekliyorum" dediği belirtildi. 
Son Güncelleme: 15.06.2013 14:50
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
emrah6128 2013-06-15 15:02:15

alın da alem yıldız görsün akçay onu en iyi şekilde kullanacak ve eğitecek birikime ve bilgiye sahip jaja ve bobo uçurur trabzonu solda yusuf orta da jaja umut bobo vurucu tim böyle olur ezer geçer

Avatar
mustafa öztürk 2013-06-15 15:04:13

gel aslanım gel sen bu trabzonsporun tarihinde gördüğü en iyi 4 yabancı futbolcudan birisin........ kevin campell , şota arveladze , syczımkowıack ve sen jaja.........

Avatar
selimgünaydın 2013-06-15 15:19:20

yeter artık içraat yapın

Avatar
idris çakmak 2013-06-15 15:46:33

jaja trabzonspor'a gelsin

Avatar
. emin çaykaralı 2013-06-15 16:42:59

haber ts sitesi yazdığım mesajları yayınlarsanız sevinirim.jajanın alınması tübün için önemli,eldeki yabancıların çoğu bir şekilde gönderilmeli.isteyen kulüplere verilmeli,icracılar bu takımda tutulmamalı.alınan fubolcu kaliteli olmalı,satarken de karlı satışla stılmalı,kısaca az ve öa transferler yapılmalıdır.

Avatar
gokhan acer 2013-06-15 17:30:51

bu adam alinmasi lazim herdefasinda dile getiriyorum ve gelirse kesin eminimki cok farkli olucak o tek basina bir takim benim gözumde aklimin yeri degil ama bu yönetim bu futbolcuyu alsin bende gidip konbine alicam ve cevremde nekadar kisi varsa hepsine konbine almalari icin elimden geleni yaparim ama bu alinmaz sa maca bile gitmeyi birak tv de bile izlemem izleyipte sinitrr hastasimi olucam

Avatar