Jaja'nın Trabzonspor'a Gelmesine Engel Büyük Yerden!

Trabzonspor'a gelmek isteyen ve sözleşmesine ekstra madde koyulmasına razı olan Jaja'ya bakın kim engel oldu.

Jaja'nın Trabzonspor'a Gelmesine Engel Büyük Yerden!

Trabzonspor'a gelmek isteyen ve sözleşmesine ekstra madde koyulmasına razı olan Jaja'ya bakın kim engel oldu.

09 Ocak 2013 Çarşamba 17:22
Jaja'nın Trabzonspor'a Gelmesine Engel Büyük Yerden!
Yaşının genç olduğunu söyleyerek, Trabzonspor'da kendini daha iyi göstereceğini söyleyen ve Trabzon'a gelmek isteyen başarılı futbolcuya, Sadri Şener engeli geldi.

Disiplinsiz tavırları ve içki problemi nedeniyle, takımdan gönderilen Jaja, "uslandım artık beni geri alın" dedi ama Sadri Şener'in yine de engeline takıldı.

Sahada oynadığı futbol ile parmak ısırtan Jaja için, Trabzonspor taraftarları sosyal medya üzerinden dönmesi için kampanya başlatmıştı.


Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener'e Jaja transferi sorulunca, "kesinlike ilgilenmiyor ve takımda düşünmüyoruz" şeklinde cevaplayarak net bir dille cevap verdi.

Son Güncelleme: 09.01.2013 17:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
anıl karakurt 2013-01-09 23:55:11

hangi demiri çelik yapacaksın engin mi?

Avatar
ismail çakır 2013-01-10 00:20:08

sadri başkan taraftara trabzon şehrine boştan yere sitem etme bu yorumları oku niye maça taraftar gelmiyo niye kombine satılmıyo anlarsın azcık delikanlıysan.

Avatar
engın sımsek 2013-01-09 17:50:12

sadrı sener senınlede ılgılenmıyoz ama gıtmıyon bır turlu ne yapalım yanı :s

Avatar
İbrahim Yılmaz 2013-01-09 17:51:12

yeter artık... klüp inatlarımızın veya egolarımızın tatmin yeri değil.... neymiş alkol alıyormuş muş... adam sarhoş haliyle henrique yi halil'i jankoyu üstüne birde emre güralı koyup kale arkasından top toplatır. sayın başkan birazcıkta tribünlerin sesine kulak ver... allah'ın beceriksizlerini alıp koyma şu takima... sen şu anda kupa mücadelesi veriyorsan. jaja sayesinde şampiyon olduğun içindir....

Avatar
Recep Kahraman 2013-01-09 17:52:45

o halde sadri şener ya sahaya çıkıp jaja'nın yapabileceklerini yapsın yada sadri şener'i gönderelim.

Avatar
haberts editör 2013-01-10 12:11:52

sevgili renktaşlarımız... bu başlık altına gönderilen yorumlarınızın yayınlanmasını istiyorsanız, lütfen küfür içermeyen mesajlar gönderin. düşüncenizin yerine ulaşmasının birinci yolu bunu küfürsüz bir şekilde dile getirmenizdir. böylece bizlerde sizin sesinizi daha rahat duyurabiliriz.

Avatar
ilhan albayrak 2013-01-09 17:53:10

bizde seni istemiyoruz sabri başkan

Avatar