Kadro Dışı Kaldı Trabzonspor Kaptı

Trabzonlu futbolcu yuvaya geri dönüyor.

Kadro Dışı Kaldı Trabzonspor Kaptı

Trabzonlu futbolcu yuvaya geri dönüyor.

31 Aralık 2013 Salı 10:21
Kadro Dışı Kaldı Trabzonspor Kaptı
 Orta sahaya takviye yapmak için arayışlarını sürdüren Trabzonspor, Kasımpaşa'nın kadro dışı bıraktığı Özer Hurmacı'da sona yaklaştı. Yıllarca Trabzon'da oynayan Lemi Çelik, yeğeni olan orta saha oyuncusu için, "Trabzonspor Özer'i istiyor. O da Trabzonspor'u istiyor. Her an imzalar atılabilir" diyerek müjdeyi verdi. Aslen Trabzonlu olan 26 yaşındaki yıldız ile büyük oranda el sıkışıldığı belirtiliyor. Kısa zaman sonra Özer'in bordo-mavili formayı giymesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 31.12.2013 10:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
alihezer 2013-12-31 12:11:23

fenerde oynadi kanibozuk yaramaztopcu almasinlar

Avatar
arsin 61 2013-12-31 16:54:25

ey gidi trabzon nerde oynamayan topcu varsa alirsin nasrettin hocanin göle yogurt vurmssi gibi ooooooooof ooooofff

Avatar
mustafa61 2013-12-31 17:04:40

Once ozer, lemi ve sadri sener nasil ve ne olduda ozer ankaraspordan canimiz trabzona degilde sikebahceye gitti onu aciklasinlar!!!!

Avatar
52 2013-12-31 23:32:20

getirin adam edin verin galatasaray'a türkiyede başka adammı kalmadı döküntüleri topluyoruz!

Avatar
kemal bayraktar 2014-01-01 01:28:20

Ula hepsi yalan bu medya trabzon varya yalan medya trabzon olsun sahtekarlar. Òzer hurmaci TS nin kapisina yanasamaz.

Avatar
Berati Çebitürk 2014-01-01 08:54:02

Severdim hemde çok taki Ankarasporda oynarken. Sonrası nefretim olmuştur dayısı denen zerzevat ile birlikte. Gelmesin; kötü performans sonucu çok ağır tepkiler alır ki başta sahaya yakın olan benden takımda huzursuzluk başgösterir. Bir volkan olur. Kusura bakmasın gitsin fenerin altyapısı yada yalaka yandaşı takımlarda oynasın. Bu arada lemi denen zerzevatta sakın onunla birlikte stada gelmesin ona ondan daha çok gıcık kapıyorum yalama herif fenerin yalağı pislik

Avatar