Mehmet Ekici'ye Telefon Açtı

Trabzonspor'dan ayrılmasına kesin gözüyle bakılan Ekici'ye sürpriz telefon

Mehmet Ekici'ye Telefon Açtı

Trabzonspor'dan ayrılmasına kesin gözüyle bakılan Ekici'ye sürpriz telefon

06 Ocak 2017 Cuma 14:28
Mehmet Ekici'ye Telefon Açtı

Mehmet Ekici transferi ile ilgili Trabzonspor ile prensipte anlaşan Fenerbahçe'de bu transferin başrolünü Kanarya’nın Hollandalı çalıştırıcısı Dick Advocaat oynuyor. Tecrübeli teknik adam, gurbetçi futbolcuyu aradı ve üstleneceği rolü anlatarak kendisini heyecanlandırdı. 

 Teknik Direktör Advocaat'ın raporu doğrultusunda transfer çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe yönetimi, Mehmet Ekici'yi renklerine bağladığını her an açıklayabilir. Trabzonspor ile prensipte anlaşan sarı- lacivertliler, ufak pürüzleri gidermeye çalışıyor. 

Yıldız futbolcu Mehmet Ekici ise Fenerbahçe formasını giymek için bordo-mavili yönetime yoğun baskı uyguluyor. Ekici'nin sarı-lacivertli kulübü ısrarla istemesinin nedeni ise Advocaat… Fenerbahçe’nin hocası Dick Advocaat, geçen günlerde Mehmet Ekici'yi aradı. Gurbetçi futbolcuya “Fener'de bambaşka olursun” diyen Hollandalı çalıştırıcı, oyun planında kendisine vereceği görevi de anlattı. Tecrübeli teknik adamın söyledikleri üzerine büyük bir heyecana kapılan Mehmet Ekici, günde birçok kez Trabzonspor yönetimini arayarak “Artık şu pürüzleri aşın, gitmek istiyorum” baskısı yapıyor 3 Temmuz sürecinin ardından büyük bir gerilim yaşayan iki kulüp, 7 yıl aradan sonra ilk kez futbolcu takası gerçekleştirecek. Sarı-lacivertli yönetim, Mehmet Ekici'nin babası Hacı Ekici ile anlaşmaya vardı, imzaların atılması an meselesi. Fenerbahçe, yıldız futbolcunun transferi için Trabzon'a Aatif'ın yanı sıra bir miktar da para ödeyecek. Aatif'ın da masaya oturduğu bordo-mavili kulübün teklifini kabul ettiği belirtildi.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Mehmet Ekici 2017-01-06 15:08:35

Ananı götten sikeyim mehmet ekici.

Avatar
Firtina 55 2017-01-06 15:29:27

Hergün yönetimi ariyorsa satmayın 6 ayklubede it gibi otursun pezemek sezon.boyunca sakat olup bedavaya maaş alırken de her gün ariyormuydu ben ucretimin yarısından vaz geceyim diye

Misafir Avatar
srdr 2017-01-06 16:24:48 @Firtina 55

oldu mk bi sen akıllısın sene sonu beleş gidince yönetime sallarsın hatta bi beleş olayı varsa orda gs vardır direk damlarlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
sezgin 2017-01-07 01:28:04

özerin kiymetinini bilemedik!!!zorla gönderdik!!!!simdi böylesi satilmislarla uhrasiriz

Avatar
FIRTINA 2017-01-06 17:35:41

BU DURUMU YÖNETİM AÇIKLAR MI?. FENERBAHÇE İLE SÜRTÜŞMELİ OLDUĞUMUZ HALDE NEDEN FENERBAHÇE İLE ANLAŞILIYOR. KALDI Kİ CAS DAVAYI OCAK AYININ 15 İLE 20 Sİ ARASIN DA AÇIKLAMA DURUMU VAR. BUNCA OLAY VAR İKEN TARAFTARIN NABZI MI YOKLANIYOR. YOKSA BİZ BU ŞİKE OLAYINI SİYASİ BÜYÜKLERİMİZ SAYESİNDE HALLETTİK TARAFTARI DA OYALIYORUZ MU DEMEK İSTİYORSUNUZ. NEREDE OLURSAK OLALIM SEVDAMIZ TRABZONSPOR.

Avatar
Ts 2017-01-06 17:45:48

Sorada zekiye yumluya kiziyoruz .. adamlari kovsanda gitmiyor .. keske iskelet kadro oz evlatlardan olsa

Avatar
Guven 2017-01-06 17:46:53

Gitmek istiyor Fener de almak mı istiyor.... Şimdi de Trabzonspor yokuş yapacak.

Avatar
Selahattin Cansever 2017-01-06 18:35:49

Mehmet Ekicinin verilmesi çok büyük yanlış. Hele Fenere Küllüm yanlış. Gelecek oyuncunun yerini doldurması Şehre arkadaşlarına alışması yarım dönemi bulur. Her zaman bunun gibilerle kaybetmiyormuyuz. Ver parasını anlaş yanınada ihtiyaç duyulan mevkilerede alabildiklerini al. olsun bitsin.Hala aynı zihniyette yola devam ediyoruz. Yanlış. Ne hikmetse TS gelenler ya küsüyor ya oynamıyor veya oynamak içinden gelmiyor. Ya şehre alışamıyor. vs. Neden . ??? Trabzon Futbol fabrikası nasıl futbolcu çıkmıyor. Özüne dönmeli. Tabiki dışardanda futbolcu olacak. A. Suat Yazıcı zamanında kaç tane yabancı vardı. Şampiyonluklar nasıl yaşandı. Biraz düşünmek lazım. Taraftarı düşünen yok. Bu taraftar bir patlarsa tam patlayacak. Önünü kimler alır bilemem. AL sat al sat Böyle takım oturmaz. Hayırlısı diyorum. Sabrımız taştı artık.

Misafir Avatar
61 2017-01-07 12:38:05 @Selahattin Cansever

OSMANLISPORLU NDOYE İLE TAKAS YAPILSIN

Beğenmedim! (0)
Avatar
kemal 2017-01-06 18:57:58

kadroyu oturtacağız diyoruz mehmeti gönderiyoruz yerine kim alınacak ?

banner573

banner575