Trabzon 21°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
Flaş Haber
Kapat

Muhammet Demir'in Babası İkna Edildi

Sezon başında "Oğlumu Trabzon'a göndermem" diyen G.Antepli golcü Muhammet'in babası geri adım attı.

Muhammet Demir'in Babası İkna Edildi

Sezon başında "Oğlumu Trabzon'a göndermem" diyen G.Antepli golcü Muhammet'in babası geri adım attı.

27 Aralık 2012 Perşembe 11:23
Muhammet Demir'in Babası İkna Edildi
Trabzonspor'un sezon başında kadrosuna katmak istediği ancak babası İsmail Demir'in "Oğlum Trabzon'da oynamaz, oraya göndermem" demesi üzerine transferi gerçekleşmeyen Gaziantepsporlu Muhammet Demir'de önemli gelişmeler yaşanıyor. 21 yaşına gelen ve artık büyük takımlarda top koşturmak isteyen Muhammet'in Trabzonspor konusunda babasını ikna ettiği öğrenildi.
 
GAZİANTEP'LE GÖRÜŞÜN

Kulübüyle 2015 yılına kadar sözleşmesi bulunan genç futbolcunun babası, oğlunun Trabzonspor'da oynama isteğine kayıtsız kalamadı.

Baba Demir'in daha önce bir kez görüştüğü Trabzonsporlu yöneticilere, "Gaziantepspor yönetimiyle oturup görüşün. Eğer anlaşırsanız, biz de şartları görüşmek üzere bir araya gelebiliriz" dediği öğrenildi. Muhammet, son iki sezonda en çok yıldızı parlayan genç isimlerden biri.

Son Güncelleme: 27.12.2012 11:25
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
:)) 2012-12-27 13:09:28

ttrtratrabtrabztrabzotrabzontrabzonltrabzonlu olupta böle yapıyorkarya artistler trabzona yollamazmış llalai̇lai̇llai̇lalai̇lah i̇i̇li̇lli̇llai̇llali̇llalli̇llallahallallehal

Avatar
laz 2012-12-27 16:08:36

böyle adamları trabzonun il sınırına sokmayın

Avatar
yunus köse 2012-12-27 20:37:51

şu anda trabzonspor u takmayan az yıldızı paylayınca babasını bile tanımaz ....

Avatar
? 2012-12-27 20:43:49

o dedıgınız adamı ts bıraktı sımdı pesıne kosuyor gelme la muhammet senın degerın daha önce bılınmedı şimdimi kıymetlendın

Avatar
Sedat Özkan 2012-12-27 20:51:32

adam birazda haklı bence benim oğlum trabzonda oynamaz demiş bence oynatmazlar manasında söyledi . malum emre güral bu forvet eksikliğine rağmen şans bulamadı .

Avatar
özgür özgür 2012-12-27 21:18:53

uulan burda yorum yapan geri zekalılar o trabzonda oynamk istedi onu almadı trabzomn yöneticileri gidi gbursaya ha trabzonda cok yetenekli futbolcular var değerlerini bilmiyor trabzon spor kimin parası varsa oynatıyor bakın muhamete yoksul alen cocu adam ölümüne oynar trabzonda fatı teke gibi tekni var bunu hemen alsın şenol hoca olcanla iyi uyum salr ama burda boş konuşan arkadaşlar sız kesin fener köpeğisiniz istemiyonuz gelecen mili takımın forveti muhamet cek tosun ve mustafa pektemek olcak bu yazdımı okuyan arkadaşlar 3 yıl sonra bana hak verceniz ama iş işden gecmeden trabzonspor alsın muhamet demirti bura sayıpp cıktını elin oluna kendi memleketinizn cocuna dışlıyorsunuz süper lige bakın hepsi trabzonlu iyi oynuyanlar beyin özürlüler burda yorum yapmasın bida trabzonlu olupta trabzon doğumlu futbolculara kötü yorum yapana küfü ederim

Avatar