Niang: Trabzonspor Bana Teklif Yaptı

Dünyanın konuştuğu futbolcu, Trabzonspor'un teklifini açıkladı.

Niang: Trabzonspor Bana Teklif Yaptı

Dünyanın konuştuğu futbolcu, Trabzonspor'un teklifini açıkladı.

16 Aralık 2012 Pazar 15:39
Niang: Trabzonspor Bana Teklif Yaptı
Trabzonspor'un dünyanın en büyük yıldızlarından birisi olmaya aday gösterilen M'Baye Niang'a transfer teklifinde bulunduğu ortaya çıktı.

Milan'da forma giyen Senegal asıllı oyuncu, La Gazzetta Dello Sport'a verdiği demeçte, "Trabzonspor ile Everton'dan teklifler aldım ama ikisini de reddetim. Çünkü Milan'ın bana olan takibini biliyordum. Bana teklifte bulunacaklarından da emindim" diye konuştu.

Son Güncelleme: 16.12.2012 15:41
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
TRANSFERDEKI YANLIS ADIMLAR 2012-12-16 16:25:17

önemli olan trabzon sehrine uyum saglayacak,kaleci onur ve diger uyum saglamis sevmis oyuncular gibi cekilmez cilemizi cekecek oyuncular lazim.yoksa digerleri gibi kacar giderler sonra yeni kadro pesinde kurmak icin kos dur.

Avatar
ahmet güneş 2012-12-16 17:12:36

bu trabzon hjçbrşey yapamaz.resmen sıradan bir fakım olduk.trabzon taraftarı sadece trabzonu destekler. yönetim doğru yaparsa arkasında yanlış yaparsa karşısında olur.sadri şener trabzona bir şey katmadığı gibi trabzonu bitiriyor.ne varki kimi seyirciler körükörüne trabzona değil sadri şenere destek verdi taaakii işlerin kötü gitmesi gözükene kadar. ben ve gerçek ts liler sorunu önceden görük burda yazdık. bazıları bize saçmalıyorsun dedi acaba kim saçmalıyormuş.hani dünyaca ünlü golcü hani başarı giden ise tüm takım

Avatar