O Futbolcunun Menajeri Kampa Çağırıldı

Trabzonspor'un transfer gündeminde olan futbolcunun menajeri Hollanda kampına davet edildi.

O Futbolcunun Menajeri Kampa Çağırıldı

Trabzonspor'un transfer gündeminde olan futbolcunun menajeri Hollanda kampına davet edildi.

03 Temmuz 2015 Cuma 15:31
O Futbolcunun Menajeri Kampa Çağırıldı
 Trabzonspor Ersun Yanal ile yolların ayrılmasından sonra transferde yeniden düğmeye bastı. Bordo Mavili takımın sportif direktörü Süleyman Hurma Afrikalı yıldız Belfodil’in menajerini Hollanda kampına çağırdı. Yarın için kampta olmasını istediği oyuncunun menajeri ile görüşecek olan Süleyman Hurma’nın bu transfer için son pazarlığı yapacağı öğrenildi. Bilindiği gibi daha önce görüşme yapılan ve prensip olarak anlaşma sağlanan oyuncunun babası da on beş gün önce gizlice Trabzon’a getirilmiş ve kendisine Trabzonspor tesisleri gezdirilmişti.
Son Güncelleme: 03.07.2015 15:34
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
RIDVAN 2015-07-03 16:59:48

6 yılda 9 gol atmış.süper golcü

Avatar
Yalcinx5 2015-07-03 17:41:20

Bu adami alacaklarina hic almasinlar daha iyi ya neyin kafasini yasiyolar mk adam gibi forvet almak varken

Avatar
bizm tansfer politikamız 2015-07-03 19:45:49

forvet,stoper ve orta saha daha hiç bi yere transfer yok anlamadım

Avatar
guidetti 2015-07-04 03:53:41

arkadaşlar guidettiyi istiyorsunuz. sanki guidetti gelmek istedi de Süleyman hurma almadı. guidetti iki gün önce kendisi açıkladı ingilterede oynamak istediğini yoksa bir ts taraftarı olarak bende isterim guidetti gelsin. fakat ben birazda elimizdekileri parlatalım derim. mesela waris çok klas bir oyuncu geçen sene sakattı oynayamadı bu sene patlama yapacağına inanıyorum keza gökhan karadeniz hem genç hem de teknik adı bir tek guidetti değil işte ben söyliyeyim siz anlayın. kesinlikle kadromuzdaki bu oyuncuları değerlendirmeliyiz diye düşünüyorum. lütfen bana kızmayın arkadaşlar sadece mantıklı olalım yeter. guidetti trabzonspora bu yaşında mecbur kalmadıkça gelmez. ancak yaşı otuz oldu mu gelir.lütfen yayınlayın sayın adminim belki yazdıklarımın herkes için bir faydası olur...!

Avatar
Ferhat 2015-07-04 14:20:41

Bu haciosmanoglu trabzonu batirdi

Avatar
Murat 2015-07-04 20:22:01

Acaba. Neyi. Yaşıyorlar. Anlamıyorum. Nerte. Ucuz. Forvet. Ala. Ala. Bıkmadılar. Alıyorlar. Sonrata. Ellerinde. Kalıyorlar. Altınızm.ı. Denbaba. Gibi. Forvet. Allıngi. Sadınızmı. Bara. Edsın. Hep. Bunu. Yabıyor. Trabzon. Şuna. Bak. Beşıtaş. 6. Miyona. Altı. Bir. Sende. Oynatı. 13 milyona. Safı. Sizde. Yettiğiniz. Kazıklari. Hala. Unumsdinız. Yatabare. Varış. Meselesi. Bak. Galatasaray.a. Fener'e. Bak. Hep. Kaliteli. Oyuncu. Alıyorlar. Bizim. Salaklarda. Nerde. Güme. Gimiş. Takımların. Forvetlerini. Almaya. Çalışıyorlar.

banner573

banner575