Flaş Haber
Kapat

Rizespor Transferi Açıkladı

Transfer Komitesi Başkanı Koray Deniz, devre arasında kadroya dahil edecekleri oyuncularla ilgili olarak konuştu.

Rizespor Transferi Açıkladı

Transfer Komitesi Başkanı Koray Deniz, devre arasında kadroya dahil edecekleri oyuncularla ilgili olarak konuştu.

29 Aralık 2015 Salı 23:04
Rizespor Transferi Açıkladı
Çaykur Rizespor'da transfer çalışmaları başladı. Transfer Komitesi Başkanı Koray Deniz, devre arasında kadroya dahil edecekleri oyuncularla ilgili olarak teknik direktör Hikmet Karaman’ın kendilerine liste sunduğunu belirtti, "Listemizde 2 oyuncu var. İkisi de yabancı ve kaliteli. Bu oyuncular takımda sürekli oynayabilecek. Trabzonspor’da serbest bırakılacak yabancı oyuncular ile ilgileniyoruz” diye konuştu.

Bu isimlerin ise Soner Aydoğdu ve Fatih İshak olduğu öğrenildi.
Son Güncelleme: 29.12.2015 23:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ben ve ben 2015-12-29 23:17:41

Habere bak hizaya gel :)) 2 yabanci oyuncu transfer edecekler Trabzonspordan, biri Soner Aydogdu, digeri Fatih ishak ;)))) güleyimmi, agliyayimmi. Bunlar futbola yabanci olabilirler, ama halen Türk diyecegim, ve bakiyorum Fatih Ishak da kim amk :) Böyle futbolcumuz vardi da bizmi görmedik ;)))
Önüne gelen gazeteci olmus memlekette :)

Avatar
akcaabatli 2015-12-29 23:29:15

Ne güzel haber yawww valla birakin bu isi.bizde okuyoruz salak gibi.yabancilara bak fatih ishak muhahaha

Avatar
akcaabatli 2015-12-29 23:37:23

Yok cok merak ediyorum size silah zorunlami haber yazdiriyolar .onur un degisiyle siz ne ayaksiniz yawww

Avatar
Selim 2015-12-30 00:30:09

Ne biçim haber yapiyosunuz kafami yapiyonuz bizlen hem yabanci oyuncu hemde soner fatih yaziyonuz Allah isla etsin

Avatar
levent 2015-12-30 08:14:26

serbest bırakılacak yabancı oyuncularla ilgileniyoruz diyor. haber Bu isimlerin ise Soner Aydoğdu ve Fatih İshak olduğu öğrenildi.diyor. Haberciliğinizi seveyim.

Avatar
subutay 2015-12-30 09:37:38

SONER GİBİ BİR OYUNCUYU YOLLAMASİ BUYUK HATA OLACAK İYİ TAKİP EDİN ONUMUZDEKİ YİLLARA DAMGASİNİ VURACAKBU OYUNCU.UMARİMGİTMEZ GİDERSEDE RİZEYE GELSİN

Avatar
Vegaspeed 2015-12-30 10:42:14

Adamlar, "Listemizde 2 oyuncu var. İkisi de yabancı ve kaliteli.
Trabzonsporda serbest bırakılacak yabancı oyuncular ile ilgileniyoruz” demiş..!

Editorse Bu isimlerin "Soner Aydoğdu" ve "Fatih İshak" olduğunu anlamış :D

Editor "yabancı" kelimesi senin için tam olarak ne anlama geliyor..? Futbola olan bi yabancılık mı..?? :D

bu arada Fatih İshak gitsin :P ikisini toplamış ama bi adam etmezler :D

Avatar
Vegaspeed 2015-12-30 10:42:42

Adamlar, "Listemizde 2 oyuncu var. İkisi de yabancı ve kaliteli.
Trabzonsporda serbest bırakılacak yabancı oyuncular ile ilgileniyoruz” demiş..!

Editorse Bu isimlerin "Soner Aydoğdu" ve "Fatih İshak" olduğunu anlamış :D

Editor "yabancı" kelimesi senin için tam olarak ne anlama geliyor..? Futbola olan bi yabancılık mı..?? :D

bu arada Fatih İshak gitsin :P ikisini toplamış ama bi adam etmezler :D

banner573

banner575