Rodallega'da Sıcak Saatler!

Trabzonspor, Akhisar Belediyespor'dan kadrosuna katacağı Hugo Rodallega için son rütuşları yapıyor.

Rodallega'da Sıcak Saatler!

Trabzonspor, Akhisar Belediyespor'dan kadrosuna katacağı Hugo Rodallega için son rütuşları yapıyor.

22 Ocak 2017 Pazar 15:05
Rodallega'da Sıcak Saatler!

Trabzonspor, Akhisar Belediyespor'dan kadrosuna katacağı Hugo Rodallega için son rütuşları yapıyor. Bugün saat 13.00'de İstanbul'da buluşan Rodallega'nın menajeri ve Trabzonspor yöneticileri sözleşmede ki son detayları düzenledi. Futbolcunun yarın 2.5 yıllık sözleşmeye imza atacağı ve sağlık kontrolünün ardından Trabzonspor'un antrenmanına çıkacağı ifade edildi. Rodallega için Akhisar Belediyespor'a Mustafa Yumlu + 6 Milyon TL (Yaklaşık 1.5 Milyon Euro) ödeme yapılacağı konusunda mütabık kalındığı belirtildi.

HABER KAYNAĞI: Hasan Yılmaz / HaberTS

HaberTS

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Kag G 2017-01-22 15:56:51

Başlıkda imza atıldı deniyor ama haberde imzalar yarın atılacak deniyor. Siz ne biçim habercilik yapiyorsunuz?

Avatar
isimsiz 2017-01-22 15:54:25

6 ay için 1.5 milyon bu adama vereceğinize konate neden alınmadı !

Avatar
manuel 2017-01-22 18:52:16

Su adama 1.5 milyon euro verilir mi hani 350 bin euroydu. Niasseyi de 1.5 milyon euroya 1.5 yil kiralardik. Neyin kafasi bu. Birde ustune 1m euro edecek Yumluyu veriyorsun. Once 350 oldu sonra 700 simdi 1.5 m euro oldu.

Avatar
neco 2017-01-23 09:33:46

ya yalan yalan yalannn insan utanır bunu yazarken kaç para verildiğini siz daha iyi biliyorsunuz ya gerçeği yazın yada ben buradan gerçeği yazıp sizi rezil edeceğim ne istiyorsunuz bu yönetimden siz Allah aşkına

Avatar
halil 2017-01-22 15:21:23

eger bu fiyat verildiyse o zaman vay ts nin haline adamin zaten 16 mac sonra sozlesmesi bitiyor yahu.....hemde 6 milyon tl nin yaninda futbolcu bravo.....

Avatar
yaşar 2017-01-22 17:25:02

kimin parasını kimi veriyosunuz
6 aylığına o kadar para verilirmi

Avatar
Güven 2017-01-22 21:20:03

Yazık trabzonspor un paralarına...

Avatar
Hüseyin Akyüz 2017-01-23 11:32:05

Bu adami almak icin can atiyor ve gelecegi icin bayram yapiyoruz ama ne kadar basarili olur merak konusu. Ligin en az gol atan takimi Akhisar (11). Ve biz gidip Akhisar'in santraforunu aliyoruz. InsAllah ikinci bir N'Doye olmaz.

banner573

banner575