Flaş Haber
Kapat

Saviola Transferinde Sıcak Gelişme

Portekiz basını Trabzonspor'un Saviola'yı kesin olarak bitirdiğini yazdı.N'Doye ile verilen pozlar ve yapılan açıklamalardan sonra Trabzonsporlu taraftarlar imzalar atılmadan bu haberlere inanmıyor...

Saviola Transferinde Sıcak Gelişme

Portekiz basını Trabzonspor'un Saviola'yı kesin olarak bitirdiğini yazdı.N'Doye ile verilen pozlar ve yapılan açıklamalardan sonra Trabzonsporlu taraftarlar imzalar atılmadan bu haberlere inanmıyor...

14 Ağustos 2012 Salı 02:38
Saviola Transferinde Sıcak Gelişme
UEFA'nın ilk maçına yetiştirilemeyen yıldız transfer için Sadri Şener girişimleri hızlandırdı.Şu an listenin en güçlü adayı Javier Saviola ve sol bek Emerson

Kulüpler Anlaşma Sağladı

Benfica ile bonservis konusunda anlaşmaya varan Trabzonspor'un futbolcularla da pazarlık yaptığı öğrenildi. 26 yaşındaki Brezilyalı sol bek Emerson'un yıllık 600 bin euro'ya olumlu yanıt verdiği dile getirildi. Senelik 1.4 milyon euro karşılığında anlaşmaya varılan Arjantinli golcü Saviola ise ekstra olarak maç başı ve gol primi talep etti.

Son Güncelleme: 14.08.2012 02:44
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
cahit altıntaş 2012-08-14 02:53:35

ben inanmıyorum . ayrıyetten ordu maçındaki bambayı hiç beğenmedim. elden çıkarmak için çare arayacaklar. i̇nşallah ben yanılırım.

Avatar
Ahmet Güneş 2012-08-14 03:03:12

güya bu gazete trabzon haber.ama nedense ben bu haberleri sizden önce başka gazetelerden öğreniyorum.

Avatar
beytullah61 2012-08-14 03:09:29

zadri şener istifa etmeden bu külübln ilşkmi kestim...5-6 hafta zaten mecburi istifa edecek...

Avatar
Çağdaş Selim 2012-08-14 03:10:27

bu yönetimle iş olmaz sadri bey gidiyor satıyor yıldızları yerine avrupanın tutunamamış futbolcularını almaya çalışyor artık taraftarın sabrı taştı

Avatar
ethem kaygusuz 2012-08-14 03:15:05

bu adam bizde iş yaparmı acaba önde top tutabilecek biri degil son vuruşlar iyi olabilir belki ama anladığım kadarıyla geçen seneki sistem üzerinden transfer yapılıyor savunma akarsına derin toplar olcak gibi hayırlısı

Avatar
Mustafa UZUNER 2012-08-14 03:23:15

gol başına anlaşmak , oyuncuya bencillik yaptırır ki söz konusu transfer olmaz.

Avatar
Mustafa UZUNER 2012-08-14 03:23:18

gol başına anlaşmak , oyuncuya bencillik yaptırır ki söz konusu transfer olmaz.

Avatar
oasis 2012-08-14 03:39:38

ne savyolası .. bize hırsı koşan pres yapğacak forvet lazım .. sonradan göndermek için kıçımızı yırtacağımız adam lazım değil .. prozek ler gibi bu elimizde patlasın .... patttttt

banner573

banner575