Sercan Adın 1461 Trabzon'da

1461 Trabzon Olcan Adın'ın kardeşi Sercan Adın'a imzayı attırdı.

Sercan Adın 1461 Trabzon'da

1461 Trabzon Olcan Adın'ın kardeşi Sercan Adın'a imzayı attırdı.

27 Ocak 2014 Pazartesi 16:55
Sercan Adın 1461 Trabzon'da
1461 Trabzon devre arası transferini ilgin bir isimle yaptı. Trabzonspor'un başarılı oyuncusu Olcan Adın'ın kardeşi, Sercan Adın 1461 Trabzon'a imzayı attı.

TFF'nin sitesine de yansıyan bu transfere göre Sercan Adın, 1461 Trabzon ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.

1461 Trabzon'un teknik heyetinde ilgisini çeken Sercan Adın'ın aylar önce takibe alındığı öğrenildi.

Öte yandan Sercan Adın'ın ilk olarak 1461 Trabzon'un genç takımda oynayacağı sonrasında göstereceği performansa bağlı olarak 1461 Trabzon A takımına çıkacağı belirtildi.

İstanbul 1. Amatör Lig 3. Grupta Mücadele eden Şehzadebaşı Spor Kulübü'nde forma giyen 1992 doğumlu oyuncu, 24 Ocak 2014 tarihiyle 1461 Trabzon'a transfer olarak profesyonelliğe adım attı.

2010 Yılında Balıkesir Belediyspor'dan Şehzadebaşı Spor Kulübüne transfer olan, burada 2011, 2012 ve 2013 yıllarında forma giyemeyen Sercan Adın, 1461 Trabzon ile 31 Mayıs 2015'e kadar sözleşme imzaladı.

Trabzonspor'da bu yıl sergilediği performansla adından söz ettiren Olcan Adın'ın kardeşi Sercan Adın, Şehzadebaşı Spor Kulübü'nde 10 numaralı formayı giyiyordu.
Son Güncelleme: 27.01.2014 17:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
H 2014-01-27 18:00:58

Eyyyy torpil gözüne tüküreyim

Avatar
bb 2014-01-27 22:34:35

Adam amatörde 22 yasina gelmis kimse gorememis de bizim futbol dehalari kesfetmis.oldu olacak banada profesyonel imza attirin 15 sene önce ofta oynadım:)))

Avatar
erkan eyupoglu 2014-01-27 23:39:58

:) adam balıkesir belediyeden sehzadebasi spora gitmiş 2011 2012 2013 yillari gecmisde hiç forma giymemiş :) yaw olcan adın sen niye kardeşini zorla futbolcu yapmaya çalışıyorsun:)) sehzadebasinin bile bir kere oynatmadigi adam 1461 e geliyor böylede torpil olurmu yaw:))

Avatar
mustafa hamzan 2014-01-28 09:29:26

11-18 yaş arası i̇zmit'te amatör futbol oynadım. yaşım 48. top geçer adam geçmez. yıllık 10.000.000 euro'ya oynarım. fifty-fifty, kapişşşş.

Avatar
sehzadebasi s.k 2014-01-28 11:02:04

Oncelikle hayirli olsun arkadaslar tff bakarsaniz kac yil oynamis gorursunuz balikesir de bizim kulbumuze 5 hafta geldi sercan ve 15 mac oynadi gercekten diyorum cok kaliteli futbolcudur torpil var mi yok sizlerde gorursunuz ben burda sercanin kollamak gibi bir durumum yok ciddiyim arkadas izleyin bana hak verceksiniz

Avatar
yasin karaman 2014-01-28 18:49:17

5 yil şehzadebasinda futbol oynadim. 2 sezon sercanla oynama sansim oldu sans diyorum çünkü gercekten kaliteli bi topçu ve karakteri saglam bir arkadasimiz. Allah yolunu acik etsin kalitesini gostererek burda bos bos yorum yapanlari susturacaktir buna inanıyorum.

Avatar
ertuğrul Memioglu 2014-01-28 21:17:13