Flaş Haber
Kapat

Trabzon'dan Eşyalarını Topladı

Bordo-mavili takımda ilk yolcu belli oldu

Trabzon'dan Eşyalarını Topladı

Bordo-mavili takımda ilk yolcu belli oldu

28 Aralık 2016 Çarşamba 15:49
Trabzon'dan Eşyalarını Topladı
Trabzonspor’dan ayrılacağını aylardır yakın çevresine söyleyen Mehmet Ekici, Trabzon’da yaşadığı evden de eşyalarını toplamaya başladı.

Trabzonspor ile 6 ay daha sözleşmesi bulunan Ekici’nin bordo-mavili takımdan ayrılacağını ilk olarak duyuran HaberTS, bir ilke daha imza atıyor.

Ekici’nin eşyalarını topladığını öğrenen komşular futbolcudan bilgi almak istedi.

Yıldız futbolcunun komşularına gittiği takım hakkında isim vermezken, “nereye gidiyorsun?” şeklinde gelen soruya,”İstanbul” Şeklinde cevap verdi.

HaberTS / Ali Çil
 
Son Güncelleme: 30.12.2016 05:57
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ali 2016-12-28 17:14:38

gitmezsen şerefsizsin.çakala bak ya.sanki çok bi iş yapıyodu bizde.defol git hemde hemen.tipi bile sinsilik akıyo

Misafir Avatar
Hasan Demir 2016-12-28 19:30:12 @ali

Kardeş ben bu adinin akrabalarıyla aynı şehirde kalıyom. Hepsi sülalece tip. Yozgat Boğazlıyan çingenesi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
. 2016-12-28 19:31:18

iyi olan kim varsa galatasaraya satıyorsunuz bu yönetimin önceki yönetimlerden farkı yok

Misafir Avatar
srdr 2016-12-29 12:59:09 @.

burak ve selçuktan baka kimden fayda sağladılar olcanda geçirdik enginde geçirdik cavanda da geçirdik...ekiciyi verip sinanı yada linnesi bile alsak yine biz karda oluruz emin ol

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mehmet Gökmen 2017-01-01 16:52:38

Ne kadar uzattınız bu adam 3 yıldır oynuyor,takım 40 puanı zor topluyor.Hiç kimse vazgeçilmez değildir.Golden sonra sevinmeyen adam defolsun gitsin.

Avatar
Taraftar 2016-12-28 16:34:04

Yönetim kadro dışı bırakıp tek başına idman yaptırarak transferine de kesinlikle izin vermemelidir diye düşünüyorum. Bir daha takımımızı kimse öyle oyalayarak oyuncağa çeviremesin. Sezon sonuna kadar futbol oynamasın. 2010-2011 sezonunda kaçan şampiyonluğun en büyük sebebi Galatasaray'ın devre arasında Selçuk ile sözleşme imzalaması ve ondan sonra onun da elini kolunu sallayarak sahada gezmesiydi...

Avatar
yorum 2016-12-29 19:20:18

bugün iyi oynayaak mı diye fala bakmaktan kurtulduk,o gs ye gidecekmiş giderde ama bu haliyle değil oynamak ilk 18 e giremez.

Avatar
zekeriya 2016-12-30 01:21:13

aman bu yönetim hic bir transfer yapmasin cünkü daha elindeki kalitenin degerini bile bilemiyor. Nefret ediyorum sizin gibi Trabzonsporlulardan. Bulun bakalim ayni kalitede bir futbolcuyu. Kimin cebine transfer paralari akiyor kim karli cikdi bu meselede acaba? Artik iyi niyetli düsünemiyor insan. Yeni yabanci transferlerinde kimler kac lira cebiune koyacak acaba? Nefret ediyorum sizden, defolun gidin artik. Trabzonsporla tarih yazdiniz ve kimse sizin bu basarisizliginizi unutmayacak.

Avatar
Taraftar 2017-01-02 19:14:30

Takımımızın en etkili ve teknik oyuncusu Erkan Zengin kendisine Mehmet Ekici pas atmıyor diye kavga edip gönderildi. Ne kadar yanlış yaptığımız ortada değil mi? Erkan'ın ölüsü bundan daha iyi oynardı...

Avatar