Trabzonspor O Futbolcuyu KAP'a Bildirecek

Bordo-Mavililer'e geçtiğimiz sezonun devre arasında Kayserispor'dan kiralık olarak gelen Hakan Arıkan, kısa süre içinde gösterdiği başarılı performansla taraftarların gönlünü kazanmıştı.

Trabzonspor O Futbolcuyu KAP'a Bildirecek

Bordo-Mavililer'e geçtiğimiz sezonun devre arasında Kayserispor'dan kiralık olarak gelen Hakan Arıkan, kısa süre içinde gösterdiği başarılı performansla taraftarların gönlünü kazanmıştı.

03 Temmuz 2015 Cuma 08:43
Trabzonspor O Futbolcuyu KAP'a Bildirecek
 Kadıköy’de 0-0 sonuçlanan Fenerbahçe maçında hayati kurtarışları sonrası, Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu’nun, “İyi ki de almışız” dediği Hakan artık resmen Trabzonsporlu oldu. Trabzonsporlu yetkililer, 34 yaşındaki file bekçisinin bonservisini Kayseri’den aldı, KAP’a da bugün açıklayacak.


Son Güncelleme: 03.07.2015 08:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
vegaspeed 2015-07-03 11:44:15

demek ki Hakan 'ın da hiç fotoğrafı kalmadı ki bu fotoğrafla haber yaptınız..
nekkadar da "zekisiniz" bee.. işte habercilik bu..

Avatar
emreis 2015-07-03 18:31:52

Vay arkadaş sırf haber okunsun diye Hakan Arıkan'ın fotoğrafını koymayarak sanki yabancı yeni bir futbolcu transfer ediyormuş gibi insanları kandırmak ha... HABER TS benim gözümde bittin bundan sonra NAH okurum seni

Avatar
semiramis 2015-07-03 20:46:22

trabzonsporu en çok yıpratan haber kaynağı sizsiniz yazıklar olsun sizin gibi ikiyüzlü yandaşlara memleketin yüz karaları şu siteden yediğiniz her lokma haram

Avatar
Tskolik 2015-07-04 05:18:30

Yapacağınıx habete sokayım gerizekalılar

Avatar
Ceng 2015-07-04 12:14:25

Tebrikler 17 Aģustos 1982 doģumlu Hakani 34 yaşinda diyorsunuzya biravo sizlre.Ben sizin yerinizde olsam 35 yazardim.Araştirin öyle yazin.Milleti kandirmayin.

Avatar
Ceng 2015-07-04 12:15:17

Tebrikler 17 Aģustos 1982 doģumlu Hakani 34 yaşinda diyorsunuzya biravo sizlre.Ben sizin yerinizde olsam 35 yazardim.Araştirin öyle yazin.Milleti kandirmayin.

Avatar
Ceng 2015-07-04 12:15:55

Tebrikler 17 Aģustos 1982 doģumlu Hakani 34 yaşinda diyorsunuzya biravo sizlre.Ben sizin yerinizde olsam 35 yazardim.Araştirin öyle yazin.Milleti kandirmayin.

banner573

banner575